Danes vrata odpira 25. SMK
S sloganom »Nove vrednote, nove vrednosti« se danes v Portorožu začenja Slovenska marketinška konferenca (SMK). V dveh dneh se bo na govorniškem odru zvrstilo 30 predavateljev.
Konferenco bo ob 9. uri odprl glavni govorec Klaus Dieter Koch (Brand Trust), ki se bo osredotočil na uspešno znamčenje po covidu-19. Takoj za njim bo nastopila Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa), ki bo predavala o odzivu blagovne znamke na koronakrizo.
Da digitaliacija ne sme biti le krilatica, bodo v posebnem sklopu predavanj z začetkom ob 14. uri govorili Matjaž Krč (Ekwb), Tjaša Tršar (Mass), Mojca Marija Pregelj (Generali Investments) in Matjaž Butara (Big Bang).
Če večina v kontekstu koronakrize govori kot o katastrofi, pa nekateri v njej vidijo tudi priložnost. Kaj in kako, bodo v svojih predavanjih predstavili Dejan Kobal (KingsBox), Aleksandra Kregar Brus ter Mic Melanšek in Rado Daradan (Hooray Studios).
Tudi naslednji dan ne bo manjkalo zanimivih predavanj. Med 9. uro in 10.30 bosta Nicolas Kfuri (Kfuri Consulting) in Dan Podjed (ZRC SAZU) predstavila novega potrošnika in tudi namignila, kako ga pritegniti. O povečanju agilnosti in preživetju prilagodljivejših bodo z začetkom ob 11. uri svoje izkušnje delili Matej Golob (CorpoHub), David Žalec (Sadje v pisarni), David Rozman (DIH Technologies) in Rebeka Lah Notar (Elan).