smk
Aktualno

Danes vrata odpira 25. SMK

S sloganom »Nove vrednote, nove vrednosti« se danes v Portorožu začenja Slovenska marketinška konferenca (SMK). V dveh dneh se bo na govorniškem odru zvrstilo 30 predavateljev.

Konferenco bo ob 9. uri odprl glavni govorec Klaus Dieter Koch (Brand Trust), ki se bo osredotočil na uspešno znamčenje po covidu-19. Takoj za njim bo nastopila Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa), ki bo predavala o odzivu blagovne znamke na koronakrizo.

Da digitaliacija ne sme biti le krilatica, bodo  v posebnem sklopu predavanj z začetkom ob 14. uri govorili Matjaž Krč (Ekwb), Tjaša Tršar (Mass), Mojca Marija Pregelj (Generali Investments) in Matjaž Butara (Big Bang).

Če večina v kontekstu koronakrize govori kot o katastrofi, pa nekateri v njej vidijo tudi priložnost. Kaj in kako, bodo v svojih predavanjih predstavili Dejan Kobal (KingsBox), Aleksandra Kregar Brus ter Mic Melanšek in Rado Daradan (Hooray Studios).

Tudi naslednji dan ne bo manjkalo zanimivih predavanj. Med 9. uro in 10.30 bosta Nicolas Kfuri (Kfuri Consulting) in Dan Podjed (ZRC SAZU) predstavila novega potrošnika in tudi namignila, kako ga pritegniti. O povečanju agilnosti in preživetju prilagodljivejših bodo z začetkom ob 11. uri svoje izkušnje delili Matej Golob (CorpoHub), David Žalec (Sadje v pisarni), David Rozman (DIH Technologies) in Rebeka Lah Notar (Elan).

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji