Dan_d: Dan dogajanja na polno
Kar 400 udeležencev je včeraj uživalo na Dnevu družbenih omrežij, kjer so srkali nova znanja in sklepali nova poznanstva. Čeprav bo letošnjega težko preseči, že komaj čakamo naslednji Dan_d!
»Ponosen sem, da nam je v Slovenijo uspelo pripeljati strokovnjaka kot sta Becca Genecov in Francesco Colicci, ki sta s svojim predavanjem navdušila. Predvsem pa sem zadovoljen, da nam je z ekipo MM-a znova uspelo nadgraditi zdaj že tradicionalen dogodek in ga že tretjič zapored tudi razprodati,« je po dogodku povedal Tadej Premk, direktor izobraževanj pri Marketing magazinu.
Daleč največ pozornosti je bilo deležno predavanje Becce Genecov, direktorice družbenih omrežij pri košarkarskem klubu Dallas Mavericks, v središču katerega je bil seveda Luka Dončić. Največja dvorana ljubljanskega Cineplexxa je pokala po šivih in niti enega praznega sedeža ni bilo mogoče najti – vsi so želeli prisluhniti Becci, ki je podelila tudi dve podpisani majici Mavericksov, na koncu pa je dvorano razveselila tudi z video posnetkom, v katerem je »svojo Ljubljano« pozdravil tudi Luka. Med podatki, ki jih je razkrila, pa je med drugim dejstvo, da so v šestih sezonah, odkar je član Mavericksov, prodali za 20 milijonov dolarjev majic z njegovim imenom in številko 77.
Med tujimi predavatelji so bili tudi Francesco Colicci, vodja pri Hootsuite, ki je predstavil trende, ki jih morajo poznati marketingarji v letu 2024, Grace Andrews, direktorica marketinga najbolj poslušanega podkasta v Evropi The Diary of CEO, ki je poudarila izjemno hitrost sprememb, povezanih z digitalnim okoljem, in Amrita Lal, strokovnjakinja iz LinkedIna, ki je obiskovalcem svetovala, naj najdejo svojo »supermoč« in na ta način zgradijo svojo osebno blagovno znamko.
Je boljši TikTok, Instagram ali kaj tretjega?
Da tudi Slovenci nismo od muh, so s svojimi študijami primerov dokazale tudi Tanja Knez, vodja digitalnega marketinga, Janja Nardin, strokovnjakinja za družbena omrežja pri Lidl Slovenija, in Zala Maček, direktorica naročnika v DROM agency, ki so razkrile skrivnosti Lidlovega uspeha na družbenih omrežjih. O svojih aktivnostih na TikToku so spregovorili Špela Vuga (iz Agencije 101), ki je predstavila projekt »Lepo je biti kmet«, ter Marja Pavlin, upravljavka družbenih omrežij na Ministrstvu za obrambo, in Irena Žagar, ustanoviteljica podjetja Buzztik, ki sta povedali marsikaj zanimivega o tem, kako je na tem družbenem omrežju aktivna Slovenska vojska, o tem, kako dobra odskočna deska je lahko Instagram, pa sta govorili Petra Parovel in Noemi Zonta.