comma5
Aktualno

Comminih 50 let

Nemška modna znamka Comma letos praznuje petdeseto obletnico, ki so jo pospremili s kampanjo s sloganom »Ponosni nate« (»Proud of you«).

Slogan izhaja iz dejstva, da se Comma že od samega začetka zavzema za opolnomočenje žensk in že 50 let spodbuja ženske, da razvijejo svoj potencial. »Slogan izraža globoke vezi, spoštovanje in hvaležnost do vseh, ki so skozi vsa leta podpirali znamko, ki pa je več kot znamka,« pravijo v Commi. Njen nastanek sega v leto 1973 – v čas prve svetovne konference Združenih narodov o ženskah in v čas, ko je vedno več žensk vstopalo na trg delovne sile. To je čas, ko so predpasnike zamenjali hlačni kostimi in kuhalnico pisalni stroj. Ženske so postale neodvisne, Comma pa je postala pionirka »utility chic« sloga, ki združuje funkcionalnost, modne trende in eleganco.

»Danes je Comma pomembna in prepoznavna premium blagovna znamka. Njena zaveza gibanju za opolnomočenje žensk je bila vedno del njenega genskega zapisa. S preseganjem tradicionalnih vlog spolov je oblikovala in še zmeraj oblikuje modo, ki odraža samozavestno žensko,« pravijo v Commi.

Commine kolekcije

Commine kolekcije so sestavljene iz poslovnih videzov, videzov za posebne priložnosti in dopolnjene z oblačili za prosti čas. Pri tem izhajajo iz prepričanja, da ima vsaka ženska svoj slog, strasti in edinstven pogled na svet. Vsaka je edinstvena, Comma pa je ponosna na vse njihove dosežke in močne značaje.

In kaj bomo nosile letošnjo jesen? Pravijo, da ne moremo zgrešiti, če se odločimo, da bo jesen intenzivna, ekspresivna in elegantna, zaznamovali pa jo bodo kraljevo vijolična barva in petrolejski odtenki. S svojimi bogatimi toni sta barvi odlična izbira za dodajanje barvne raznolikosti v vaši garderobi, hkrati pa predstavljata vitalnost in umirjenost, zato sta kot nalašč za prve toplejše kose sezone.

comma7

»Ženstvene silhuete in moderni poudarki, visokokakovostni in šik modeli – od plavajočih do oprijetih oblek, dolgih suknjičev … Novosti te sezone imajo vse, kar iščete. Eksperimentirajte s kombinacijami in ustvarite svoj unikaten videz. Pomembno je, da se počutite samozavestno in udobno v svoji izbiri, saj je prav vaša samozavest tista, ki vas naredi edinstveno. Izbira je vaša,« poziva Comma.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji