om2
Aktualno

Cenena ali cenjena?

Na Dnevu_d smo prisluhnili tudi zanimivi okrogli mizi z naslovom »Houston, imamo problem!«, v kateri je bilo največ govora o tem, kako drzni (ali ne) so naročniki.

O tem so se z Dragom Mlakarjem, kreativnim direktorjem v agenciji andGustav, pogovarjali Teja Rajšp, direktorica digitalnih projektov v agenciji SHIFT, Marko Klemen, umetniški direktor v DROM agency, in Eva Škedelj, vodja prodaje Metinih platform v Alephu. Pogovor so začeli z debato, ali so družbena omrežja cenjena ali pa so zgolj cenena rešitev za blagovne znamke. Teja Rajšp je mnenja, da je odgovor na to vprašanje odvisen od tega, komu ga zastavite. »V agencijah v družbenih omrežjih vidimo velik potencial in veliko priložnosti, povprečen naročnik pa od njih želi 'dobiti' čim več – torej čim boljše rezultate za čim manj denarja,« je povedala. Marko Klemen je dodal, da družbenim omrežjem nekatere prakse vrednost nižajo, Eva Škedelj pa, da bi se nekateri naročniki morali »premakniti« še kam drugam in ne ostajati le na platformah Mete in TikToku.

Premalo prebojnih kampanj

V nadaljevanju pogovora so se dotaknili vprašanja, kako drzni so naročniki oziroma ali pri nas dejansko primanjkuje kampanj, ki so drzne in premikajo meje. Marko Klemen je o tem dejal, da je najbolj ključen partnerski odnos med agencijo in naročnikom. »Res je veliko tako imenovanih 'vanilla' vsebin in premalo prebojnih kampanj, na srečo pa obstajajo tudi izjeme. Sem sodi na primer Cockta, ki si je že ustvarila sloves, da si 'upa več', zlasti na trgih nekdanje skupne države,« je povedal in dodal, da so drzne objave pogosto deležne tudi sovražnega govora, a je dvosmerno komunikacijo dobro izkoristiti. »Družbena omrežja pač niso kot oglasni veleplakat, kamor nekaj 'obesiš' in ljudje to gledajo, ampak je treba izkoristiti vse njihove prednosti,« pravi.

Teja Rajšp se strinja, da je ključen dober odnos oz. da je potrebno predvsem to, da se z v agenciji z naročnikom pogovorijo, česa si želijo – biti drzni ali biti vsem všeč, kar je Eva Škedelj primerjala s tekom na dolge proge ali šprintom. »Tisti, ki tečejo maratone, so običajno bolj previdni, 'šprinterji' pa so bolj naklonjeni disrupciji,« je dejala.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji