cannes
Aktualno

Cannes Lions: Prevarantski oglas, ki opozarja na prevare pri oglaševalskih nagradah

Napis »Dober oglas je oglas, ki ga ljudje vidijo« porogljivo nagovarja obiskovalce festivala kreativnosti v Cannesu. Zamisel zanj so dobili v v vodilnem podjetju za mobilno oglaševanje Adriver Group.

Ni oglaševalskih in kreativnih nagrad brez komunikacijskih akcij, ki jih nihče še nikoli ni videl, saj so očitno ustvarjane le z namenom dobiti nagrado. Tako jih javnost prvič vidi, ko ji žirija na tovrstnih festivalih nagradi in objavi. Toda oglas je bolj uporaben, ko ga ljudje vidijo, trdijo v Adriver Group. In zato so v srčici oglaševalske in kreativne srenje vzpostavili komunikacijsko akcijo proti prevarantskim oglasom. Z akcijo so seveda prav tako želeli predstaviti njihov oglaševalski prostor. Adriver z več kot 60 tisoč vozil vseh vrst (tovornjaki, avtobusi, taksiji, ... ) omogoča enostavno in hitro predvajanje katere koli akcije po vsej Franciji in Evropi.

cannes

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji