mm
Aktualno

Cannes Lions 2023: Velika nagrada za tiskani oglas ponovno časopisu AnNaharu

Libanonski časopis AnNahar je drugo leto zapored osvojil veliko nagrado na Kanskih levih; tokrat so se zavzeli za svobodo izražanja s posebnim trikom časopisa v časopisu.

Spomnimo, lani je časopis v Cannesu osvojil veliko nagrado v kategoriji tiskanih oglasov in založništva s projektom »Nikoli natisnjen časopis«, ker so v času volitev protestirali proti omejitvam svobode govora.

Tudi tokrat je AnNahar sodeloval z agencijo Impact BBDO iz Dubaja in skupaj so ustvarili »Časopis znotraj časopisa«. AnNahar je v Libanonu priznan kot eden od vodilnih glasnikov za resnico in realno poročanje in tako si je medij pridobil sloves branitelja svobode govora in pravic libanonskega ljudstva. 12. decembra 2022 so izdali časopis znotraj časopisa, v katerem so razkrili nekaj resnic, ki jih zaradi javne prepovedi ne bi smeli. Napisali so jih nekdanji novinarji, zaposleni na AnNaharju.

S trikom so opozorili na korupcijo in politično nestabilnost, ki povzroča krizo v libanonskem medijskem sektorju, in s tem zatiranim novinarjem omogočili platformo za izražanje brez cenzure. Posebna izdaja je obeležila tudi obletnico atentata na nekdanjega odgovornega urednika AnNaharja in politika Gebrana Tuenija, ki je kritiziral sirsko prevlado nad Libanonom.

 

Ali Rez, glavni kreativni direktor v agenciji Impact BBDO, je kot predsednik žirije za tiskane oglase in založništvo zapustil žirijsko sobo, ko so člani žirije razpravljali o tej kampanji, saj jo je ustvarila njegova agencija. Ko je prejel glasove, je komentiral: »Tisk je bil in vedno bo medij, ki ga je najtežje uničiti. Posebna izdaja časopisa je bila razprodana, publikacija pa je povečala bazo naročnikov. Poleg tega pa je AnNahar okrepil svojo pozicijo medija, ki se zavzema za spremembe, napredek in svobodo izražanja.«

 

 

https://youtu.be/DzxXEIrpqmg

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji