mm
Aktualno

Cannes Lions 2023: Podeljen prvi kanski lev v kategoriji igričarstva

Lažna kampanja »Clash from the Past« agencije Wieden+Kennedy Portland je osvojila kar dva leva, enega v kategoriji zabavne industrije in drugega v popolnoma novi kategoriji igričarstva.

Svetovna igralniška franšiza Clash of Clans je za obeležitev svoje 10-letnico v sodelovanju z agencijo Wieden+Kennedy Portland v dokumentarnem filmu lažno poustvarila njihovo bogato igričarsko zgodovino, ki sega v osemdeseta leta prejšnjega stoletja, in s kampanjo ponovno privabila več kot 16 odstotkov »izgubljenih« igralcev.

Kampanja, zgrajena na laži, da Clash of Clans ne praznuje 10., temveč 40. obletnico obstoja, temelji na 20-minutnem dokumentarnem filmu, v kateri nastopajo nastopajo igralci, lažni ustanovitelj in celo lažni zgodovinar videoiger.

Film so objavili konec avgusta 2022 in ljudi prepričali, da je igra Clash of Titans stara prav toliko kot Super Mario in druge igrice iz osemdesetih let prejšnjega stoletja.

Ker je kampanja hitro postala zelo odmevna, si je v Cannesu prislužila kar dva leva na področju zabavne industrije, enega v kategoriji iger na srečo, prejela pa je tudi veliko nagrado v kategoriji zabave.

Predsednica žirije v kategoriji igričarstvo Francine Li, globalna vodja marketinga Riot Games, je dejala: »To je definicija inovativnega dela z dodano vrednostjo, ki izboljšuje izkušnje igralcev na zabaven način. Igralci ne obožujejo samih iger, temveč celotno vesolje, ki se je vzpostavilo okoli njih.«

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji