mm
Aktualno

Cannes Lions 2023: Microsoftu velika nagrada za oblikovanje

Letošnjo veliko nagrado za oblikovanje je prejela kampanja ADLaM (»An Alphabet to Preserve a Culture« oz. »Abeceda, ki ohranja kulturo«) agencije McCann New York in družbe Microsoft.

V kampanji so združili dober namen in tehnologijo ter vzpostavili kodificirano abecedo za jezik ljudstva Fulani v Zahodni Afriki, znano kot Pulaar, govori pa ga več kot 40 milijonov ljudi.

Jezik do pred 30 leti ni imel abecede, ko sta se brata Ibrahim in Abdoulay Barry lotila ustvarjanja abecede, znane kot ADLaM. Kratica uporablja prve štiri črke abecede, kar pomeni Alkule Dandayɗe Leñol Mulugol (abeceda, ki ščiti ljudi pred izginotjem). Brez abecede je bilo ljudstvo Pulaar v nevarnosti, da izgine, danes pa se med seboj in z drugimi lažje sporazumevajo, poslujejo, iščejo informacije, razumejo svet okoli sebe in vladne nazore.

V partnerstvu z agencijo McCann New York je Microsoft pretvoril besedilne pisave Pulaar v prikazne pisave in ljudem omogočil uporabo abecede za komunikacijo na platformah družbenih medijev, ki je zdaj najpomembnejše sredstvo komunikacije za ljudstvo Fulani.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji