jj
Aktualno

Cannes Lions 2023: Ljudje že stoletja pijejo pivo Stella Artois

Blagovna znamka piva Stella Artois je osvojila kanskega leva v kategoriji kreativne uporabe podatkov, kar pomeni še eno veliko nagrado za kreativnega oglaševalca leta, skupino AB InBev.

Serija tiskanih in zunanjih oglasov, ki jo je zasnovalo podjetje GUT iz Buenos Airesa, prikazuje slike slavnih avtorjev, kot so Van Gogh, Manet, Breughel in drugi, le da upodobljeni ljudje pijejo pivo.

Vizualni podatkovni elementi, kot so leto nastanka slike, geografska lokacija, oblika kozarca in barva tekočine, so bili narejeni s posebej ustvarjenim algoritmom za izračun verjetnosti, da osebe pijejo Stello Artois, in prav to številko so dodali na sliko.

S pomočjo podatkov so proslavili več kot 600-letno dediščino, akcija pa je zaživela tudi na razstavi v muzeju Bellas Artes v Buenos Airesu, kjer so lahko obiskovalci z aplikacijo za virtualno resničnost skenirali izvirna umetniška dela, ki so bila nato prekrita z oceno verjetnosti Artois.

Predsednica žirije Samantha Hernández Díaz, glavna strateška direktorica pri GUT Mexico City, je povedala, da je delo drugačno zaradi kreativnosti in znanja, ki so ga sodelujoči združili v namen projekta. »Kreativna uporaba podatkov je ljubiteljem piva omogočila, da povežejo zgodovino in pivo. Ustvarili so vrhunski zgodovinski družbeni dokaz, ki dejansko pravi, da ljudje že stoletja uživajo v pivu Stella Artois in tako obstaja velika verjetnost, da boste v njem uživali tudi vi.«

Spomnimo, AB InBev, matično podjetje blagovne znamke Stella Artois, je bilo že drugo leto zapored imenovano za kreativnega oglaševalca leta na festivalu Cannes Lions, prejelo pa je tudi veliko nagrado v kategoriji zabavne vsebine v športu za akcijo DreamCaster za znamko Michelob Ultra.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji