mm
Aktualno

Bold: Spletno vozlišče za globalne agencijske strokovnjake

Spletno mesto in skupnost Bold je novo vozlišče lastnikov in strokovnjakov iz različnih agencij vseh vrst in velikosti, ki ga je vzpostavilo hrvaško tehnološko podjetje Productive.

»V Producitve se vsakodnevno ukvarjamo z načinom dela agencijskih strokovnjakov in kako se soočajo z izzivi na vseh ravneh. Opazili smo, da ima večina dejansko zelo podobne težave in izzive v službi. Za ustanovitev brezplačne spletne skupnosti Bold smo se odločili, ker želimo zbrati in povezati ljudi z vsega sveta, ki si lahko pomagajo z znanjem in izkušnjami,« je povedal Stjepan Šandor, specialist za produktni marketing v podjetju Productive.

Bold je zamišljen kot prostor, kjer se bodo izmenjevali nasveti in ideje o vsem, kar sestavlja življenje agencijskih strokovnjakov v praksi in vsakdanu, ne glede na to, v kateri panogi delajo, in, ali gre za agencijo za odnose z javnostmi, kreativno, digitalno, tehnološko agencijo, ali pa organizacijo dogodkov. V vseh teh organizacijah so namreč izzivi pogosto zelo podobni - rast, produktivnost in učinkovitost, dobičkonosnost, kadri, nove tehnologije in trendi...

​ »V praksi je Bold spletna skupnost, kjer boste lahko brezplačno izmenjevali ideje, nasvete in izzive s kolegi iz svetovnih agencij, delili materiale, spraševali o novih načinih poslovanja ... Komunikacija bo sprva potekala na določenih kanalih na Slacku, načrtovani pa so tudi spletni seminarji in druženje v živo,« je dodal Šandor, ki nadaljuje: »Ideja o takšni skupnosti je nastajala skoraj dve leti, za ime Bold pa smo se odločili, ker vemo, koliko poguma in odnosa potrebuješ za uspešno vodenje agencije in doseganje zastavljenih ciljev, predvsem pa za vodenje zaposlenih.«

Podjetje Productive načeloma razvija programsko opremo za agencije, ki jim omogoča spremljanje in konsolidacijo vseh poslovnih procesov. Njihovo rešitev uporablja več kot 1000 agencij po vsem svetu, največ iz ZDA, Velike Britanije in Nizozemske.

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji