goteborg
Aktualno

Bi si ogledali filmski festival na osamljenem otoku?

Göteborški filmski festival, ki letos poteka le preko spleta, se je domislil izvirne promocijske poteze. Izbranemu filmskemu navdušencu namreč nudi možnost, da sedem festivalskih dni preživi v svetilniku na zapuščenem otoku.

Svetovna pandemija covida-19 je prisilila tudi kinematografe, da so zaprli svoja vrata. Organizatorji največjega filmskega festivala v Skandinavijo so se ob tem domislili zanimive promocijske akcije in na otoku Pater Noster v Severnem morju, na katerem je le svetilnik, ustvarili »samotni kino«. Izbranemu filmskemu navdušencu bodo namreč omogočili, da teden dni v popolni samoti uživa v ogledu šestdesetih filmov, daleč stran od družine, prijateljev in mobilnih telefonov. »Njegova edina družba bo šum morja – in festivalski filmi,« pravijo pri göteborškem filmskem festivalu. Izbrani kandidat oziroma kandidatka bo vsak dan poročal o ogledanih filmih in izkušnji, ki jo prinaša popolna osamitev na odročnem otoku.

Če si želite doživeti takšno nenavadno pustolovščino, se lahko nanjo prijavite na spletni strani festivala. Organizatorji bodo z vsakim od kandidatov opravili poglobljen intervju, svojo odločitev pa sporočili 19. januarja. Izbranec se bo na samotni otok podal 30. januarja. Poleg ogleda filmov na otoku bodo organizatorji filme za eno osebo predvajali tudi v areni Scandinavium in kinodvorani Draken v Göteborgu, kjer bi sicer v običajnih razmerah potekal festival.

Vloga filma v novem svetu, ki ga poraja pandemija

Sicer pa je tudi sam program festivala zasnovan povsem v duhu časa. Njegova nosilna tema je namreč medsebojna razdalja in se tako osredotoča na novi svet, ki se poraja v luči pandemije, in vlogo filma v tem »krasnem novem svetu«. »Ustvarjanje samotne filmske izkušnje za enoosebno občinstvo je način, kako zagotoviti popolnoma varno predvajanje filmov, poleg tega pa tudi poskus razložiti, kako je pandemija spremenila odnos ljudi do filma. Popolna osamitev na otoku je nekaj, kar so v minulem letu doživeli številni ljudje po svetu. Občutek, da ste povsem sami v areni Scandinavium ali v kinu Draken, je povezan s spremenjenim odnosom, ki ga imajo ljudje do vseh tistih krajev, ki običajno vrvijo od aktivnosti, a so zdaj zapuščeni,« je povedal Jonas Holmberg, umetniški direktor göteborškega filmskega festivala.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji