Berite Forbes Slovenija
Od torka dalje lahko najnovejše informacije o poslovanju, inovacijah in podjetništvu tako iz domače države kot tudi iz regije in vsega sveta spremljate na spletnem portalu Forbes Slovenija.
Forbes Slovenija
Z več kot 105 leti zgodovine je Forbes vodilni medij v globalnem merilu, ko gre za poslovne in ekonomske novice, zdaj pa je dostopen tudi v slovenskem jeziku. Digitalna izdaja Forbesa bo pokrivala širok spekter tem, med njimi poslovne novice, analize trgov, intervjuje z vodilnimi osebnostmi industrije, podjetniki in strokovnjaki. Bralcem bo predstavljala tudi globalno priljubljene Forbesove lestvice.
Forbes je uveljavljena medijska blagovna znamka, katere poslanstvo je spodbuditi sistemske spremembe v poslovanju, kulturi in družbi skozi zgodbe uspešnih posameznikov, podjetnikov in inovatorjev. To je blagovna znamka, ki navdihuje, izobražuje in spodbuja k dejavnosti.
»Navdušeni smo, ker je naš partner United Media zagnal Forbesove izdaje v Srbiji, na Hrvaškem, v Sloveniji, Črni gori ter Bosni in Hercegovini,« pravi Peter Hung, predsednik Forbesa za licenčne izdaje. »Začetek delovanja teh novih globalnih izdaj v regiji Adria kaže Forbesovo neomajno posvečenost zagovarjanju globalnega podjetništva in krepitvi naše navzočnosti po vsej Evropi.«
Zanesljivost, predanost, prestiž
Aleksandra Subotić, izvršna direktorica družbe United Media, je ob tem poudarila, da so na partnerstvo s Forbesom izjemno ponosni: »V poslovnem svetu je dostopnost do ustreznih, točnih informacij in analiz ključnega pomena za sprejemanje dobrih poslovnih odločitev. Forbes je blagovna znamka z dolgo zgodovino in je tudi sinonim za zanesljivost, predanost pa tudi za prestiž. Je blagovna znamka, ki navdihuje. Zato smo zelo zadovoljni, da imamo priložnost uporabnikom v regiji predstaviti nove spletne portale, ki jim bodo prinašali ekskluzivne vpoglede in informacije o lokalnih in globalnih poslovnih priložnostih.«
Slovensko izdajo bo vodila Bojana Humar, uveljavljeno novinarsko ime na področju spremljanja dogajanj v svetu ekonomije. »V središče novic, analiz, zgodb, intervjujev, reportaž bomo postavili ljudi. Zanimalo nas bo, kako razmišljajo, od kod črpajo ideje, kaj jih motivira, kaj so naredili prav in kaj je šlo narobe. Pogovarjali se bomo s podjetnicami in podjetniki, menedžerkami in menedžerji, ki jim je uspelo in so lahko v navdih, pa tudi s tistimi, ki se jim je zalomilo, saj se je tudi iz napačnih odločitev mogoče učiti. Izurjena ekipa Forbesa Slovenija bo tudi pozorno spremljala ravnanje z davkoplačevalskim denarjem in gledala pod prste vsem, ki s svojimi odločitvami vplivajo na gospodarstvo,« poudarja.
Forbes Slovenija lahko spremljate tudi na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in X.