Forbes Slovenija
Aktualno

Berite Forbes Slovenija

Od torka dalje lahko najnovejše informacije o poslovanju, inovacijah in podjetništvu tako iz domače države kot tudi iz regije in vsega sveta spremljate na spletnem portalu Forbes Slovenija.

Z več kot 105 leti zgodovine je Forbes vodilni medij v globalnem merilu, ko gre za poslovne in ekonomske novice, zdaj pa je dostopen tudi v slovenskem jeziku. Digitalna izdaja Forbesa bo pokrivala širok spekter tem, med njimi poslovne novice, analize trgov, intervjuje z vodilnimi osebnostmi industrije, podjetniki in strokovnjaki. Bralcem bo predstavljala tudi globalno priljubljene Forbesove lestvice.

Forbes je uveljavljena medijska blagovna znamka, katere poslanstvo je spodbuditi sistemske spremembe v poslovanju, kulturi in družbi skozi zgodbe uspešnih posameznikov, podjetnikov in inovatorjev. To je blagovna znamka, ki navdihuje, izobražuje in spodbuja k dejavnosti.

»Navdušeni smo, ker je naš partner United Media zagnal Forbesove izdaje v Srbiji, na Hrvaškem, v Sloveniji, Črni gori ter Bosni in Hercegovini,« pravi Peter Hung, predsednik Forbesa za licenčne izdaje. »Začetek delovanja teh novih globalnih izdaj v regiji Adria kaže Forbesovo neomajno posvečenost zagovarjanju globalnega podjetništva in krepitvi naše navzočnosti po vsej Evropi.«

Peter Hung

Zanesljivost, predanost, prestiž

Aleksandra Subotić, izvršna direktorica družbe United Media, je ob tem poudarila, da so na partnerstvo s Forbesom izjemno ponosni: »V poslovnem svetu je dostopnost do ustreznih, točnih informacij in analiz ključnega pomena za sprejemanje dobrih poslovnih odločitev. Forbes je blagovna znamka z dolgo zgodovino in je tudi sinonim za zanesljivost, predanost pa tudi za prestiž. Je blagovna znamka, ki navdihuje. Zato smo zelo zadovoljni, da imamo priložnost uporabnikom v regiji predstaviti nove spletne portale, ki jim bodo prinašali ekskluzivne vpoglede in informacije o lokalnih in globalnih poslovnih priložnostih.«

Aleksandra Subotić

Slovensko izdajo bo vodila Bojana Humar, uveljavljeno novinarsko ime na področju spremljanja dogajanj v svetu ekonomije. »V središče novic, analiz, zgodb, intervjujev, reportaž bomo postavili ljudi. Zanimalo nas bo, kako razmišljajo, od kod črpajo ideje, kaj jih motivira, kaj so naredili prav in kaj je šlo narobe. Pogovarjali se bomo s podjetnicami in podjetniki, menedžerkami in menedžerji, ki jim je uspelo in so lahko v navdih, pa tudi s tistimi, ki se jim je zalomilo, saj se je tudi iz napačnih odločitev mogoče učiti. Izurjena ekipa Forbesa Slovenija bo tudi pozorno spremljala ravnanje z davkoplačevalskim denarjem in gledala pod prste vsem, ki s svojimi odločitvami vplivajo na gospodarstvo,« poudarja.

Bojana Humar

Forbes Slovenija lahko spremljate tudi na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in X.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji