Forbes Slovenija
Aktualno

Berite Forbes Slovenija

Od torka dalje lahko najnovejše informacije o poslovanju, inovacijah in podjetništvu tako iz domače države kot tudi iz regije in vsega sveta spremljate na spletnem portalu Forbes Slovenija.

Z več kot 105 leti zgodovine je Forbes vodilni medij v globalnem merilu, ko gre za poslovne in ekonomske novice, zdaj pa je dostopen tudi v slovenskem jeziku. Digitalna izdaja Forbesa bo pokrivala širok spekter tem, med njimi poslovne novice, analize trgov, intervjuje z vodilnimi osebnostmi industrije, podjetniki in strokovnjaki. Bralcem bo predstavljala tudi globalno priljubljene Forbesove lestvice.

Forbes je uveljavljena medijska blagovna znamka, katere poslanstvo je spodbuditi sistemske spremembe v poslovanju, kulturi in družbi skozi zgodbe uspešnih posameznikov, podjetnikov in inovatorjev. To je blagovna znamka, ki navdihuje, izobražuje in spodbuja k dejavnosti.

»Navdušeni smo, ker je naš partner United Media zagnal Forbesove izdaje v Srbiji, na Hrvaškem, v Sloveniji, Črni gori ter Bosni in Hercegovini,« pravi Peter Hung, predsednik Forbesa za licenčne izdaje. »Začetek delovanja teh novih globalnih izdaj v regiji Adria kaže Forbesovo neomajno posvečenost zagovarjanju globalnega podjetništva in krepitvi naše navzočnosti po vsej Evropi.«

Peter Hung

Zanesljivost, predanost, prestiž

Aleksandra Subotić, izvršna direktorica družbe United Media, je ob tem poudarila, da so na partnerstvo s Forbesom izjemno ponosni: »V poslovnem svetu je dostopnost do ustreznih, točnih informacij in analiz ključnega pomena za sprejemanje dobrih poslovnih odločitev. Forbes je blagovna znamka z dolgo zgodovino in je tudi sinonim za zanesljivost, predanost pa tudi za prestiž. Je blagovna znamka, ki navdihuje. Zato smo zelo zadovoljni, da imamo priložnost uporabnikom v regiji predstaviti nove spletne portale, ki jim bodo prinašali ekskluzivne vpoglede in informacije o lokalnih in globalnih poslovnih priložnostih.«

Aleksandra Subotić

Slovensko izdajo bo vodila Bojana Humar, uveljavljeno novinarsko ime na področju spremljanja dogajanj v svetu ekonomije. »V središče novic, analiz, zgodb, intervjujev, reportaž bomo postavili ljudi. Zanimalo nas bo, kako razmišljajo, od kod črpajo ideje, kaj jih motivira, kaj so naredili prav in kaj je šlo narobe. Pogovarjali se bomo s podjetnicami in podjetniki, menedžerkami in menedžerji, ki jim je uspelo in so lahko v navdih, pa tudi s tistimi, ki se jim je zalomilo, saj se je tudi iz napačnih odločitev mogoče učiti. Izurjena ekipa Forbesa Slovenija bo tudi pozorno spremljala ravnanje z davkoplačevalskim denarjem in gledala pod prste vsem, ki s svojimi odločitvami vplivajo na gospodarstvo,« poudarja.

Bojana Humar

Forbes Slovenija lahko spremljate tudi na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in X.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji