bla
Aktualno

Amazon pomaga trgovcem z e-poštnim marketingom

Amazon je manjšim trgovcem na platformi omogočil pošiljanje marketinških e-sporočil preko njihove na novo razvite funkcije Tailored Auidence. Tako si bodo trgovci razširili krog strank, Amazon pa dosegel več nakupov na platformi.

Ideja Amazona je pomagati prodajalcem doseči nove kupce in pritegniti več pozornosti zvestih kupcev. Platforma bo blagovnim znamkam pri tem pomagala tudi s spremljanjem metrik za ocenjevanje uspešnosti e-poštnih sporočil, kot so razmerja med prikazi in kliki, stopnje dostave, stopnje zavrnitve, prodaja in konverzije.

Funkcija Tailored Audiences je trenutno v beta različici, vendar Amazon sporoča, da bo program na začetku naslednjega leta na voljo vsem prodajalcem. Nove trženjske kanale za prodajalce, ki strankam prodajajo neposredno, je Amazon vzpostavil ravno v času, ko se v podjetju spopadajo z rahlim ohlajanjem rasti e-trgovine in bo tako naredil korak dlje v digitalnem oglaševanju.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji