bla
Aktualno

Amazon pomaga trgovcem z e-poštnim marketingom

Amazon je manjšim trgovcem na platformi omogočil pošiljanje marketinških e-sporočil preko njihove na novo razvite funkcije Tailored Auidence. Tako si bodo trgovci razširili krog strank, Amazon pa dosegel več nakupov na platformi.

Ideja Amazona je pomagati prodajalcem doseči nove kupce in pritegniti več pozornosti zvestih kupcev. Platforma bo blagovnim znamkam pri tem pomagala tudi s spremljanjem metrik za ocenjevanje uspešnosti e-poštnih sporočil, kot so razmerja med prikazi in kliki, stopnje dostave, stopnje zavrnitve, prodaja in konverzije.

Funkcija Tailored Audiences je trenutno v beta različici, vendar Amazon sporoča, da bo program na začetku naslednjega leta na voljo vsem prodajalcem. Nove trženjske kanale za prodajalce, ki strankam prodajajo neposredno, je Amazon vzpostavil ravno v času, ko se v podjetju spopadajo z rahlim ohlajanjem rasti e-trgovine in bo tako naredil korak dlje v digitalnem oglaševanju.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji