vplivnež vplivnostni marketing
Aktualno

27,5 milijarde dolarjev za vplivnostni marketing

Vplivnostni marketing je zadnje nekaj let v stalnem porastu. Kljub temu, da je pogosto omejeno na določene panoge, njegovega pomena ne moremo več zanemariti. Raziskave StockApps kažejo, da bodo podjetja zanj porabile kar 27,5 milijarde dolarjev.

Sočasno so na StockApps ugotovili, da bi se v petih letih, do leta 2027, naložbe povečale za 100 odstotkov, torej na 51 milijard dolarjev.

Vplivneži so postali izjemno pomemben igralec na parketu digitalnega oglaševanja. Sicer je industrija vplivnežev še vedno v začetni fazi in zelo neregulirana, vendar to blagovnim znamkam ne preprečuje, da ne bi v njih vlagale velike vstote denarja.

Za primerjavo leta 2017 je bilo za vplivnostni marketing porabljenih »le« 6,04 milijarde dolarjev, kar pomeni, da je industrija v zadnjih petih letih zrasla za približno 355 odstotkov. V naslednjih petih letih naj bi letna stopnja rasti (CAGR) rastla za 13,21 odstotkov. Po tej stopnji bodo skupine leta 2027 za oglaševanje vplivnežev porabile 51,15 milijarde dolarjev.

Industrija vplivnežev doživlja močno rast, vseeno pa je v letošnjem letu malce padla in tak trend se bo nadaljeval. To pomeni, da se bo vplivnostni marketing še vedno krepil, a pospešek rasti bo manjši kot v preteklosti.

Kitajska s 57-odstotnim deležem od svetovnega proračuna

V raziskavi so opredelili tudi številke posameznih držav in ugotovili, da je Kitajska daleč pred ostalimi. Azijski gospodarski velikan očitno rad zapravlja za oglaševanje vplivnežev. Na Kitajskem bo leta 2022 za vplivnostni marketing porabljenih 15,69 milijarde dolarjev, to je 57 odstotkov celotnega zneska, ki naj bi bil leta 2022 porabljen za tovrstni marketing.

Na drugem mestu so Združene države Amerike s 4,25 milijarde dolarjev izdatkov za oglaševanje vplivnežev. Združeno kraljestvo, Japonska in Nemčija sestavljajo preostalih prvih pet, pri čemer je vsaka država leta 2022 porabila manj kot milijardo dolarjev.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji