dand
Vpogled

MM-ova mini anketa: V pričakovanju Dneva_d

Še točno en teden nas loči od težko pričakovanega Dneva_d, ki postaja eden od pomembnejših marketinških dogodkov v Sloveniji. Zanimalo nas je, česa se najbolj veselite – poleg vrhunskih predavateljev, seveda.

Dogodka, ki bo 21. Marca v ljubljanskem Cineplexxu, se bo zagotovo udeležilo 56 odstotkov sodelujočih v naši anketi na Instagramu. 22 odstotkov vas je dejalo, da se o udeležbi še odločate, prav tako 22 odstotkov pa vas bo letos dogodek izpustilo.

Na vprašanje, kaj imate na tovrstnih dogodkih najraje, vas je 38 odstotkov odgovorilo, da so to zanimive študije primerov, 25 odstotkov vas je navdušenih nad predavanji tujih strokovnjakov, prav tako 25 odstotkov vas najbolj zanima mreženje, 12 odstotkov med vami pa je tistih, ki pa z največjim zanimanjem prisluhnete predstavitvi aktualnih trendov.

Ker bo na dogodku govora o družbenih omrežjih, nas je zanimalo, katero je vaše najljubše. Z naskokom je »zmagal« Instagram z 81 odstotki, sledita TikTok (11 odstotkov) in Facebook (8 odstotkov). Na odgovor LinkedIn ni kliknil nihče.

Eden od sklopov na Dnevu_d bo posvečen tudi vplivnostnemu marketingu, zato smo vas na koncu povprašali še o tem. Mnenja so bila kar deljena – 56 odstotkov vas meni, da je vplivnostni marketing vedno bolj aktualen, 44 odstotkov pa vas pravi, da vam gredo vplivneži »na živce«. 

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji