m
Vpogled

MM-OVA MINI ANKETA: Podnebne spremembe

Glede na to, da je pretekli teden minil v znaku katastrofalnih poplav, katerih posledice bomo zagotovo čutili še dlje časa, smo se v tokratni MM-ovi anketi posvetili podnebnim spremembam.

Zanimalo nas je, ali ste se zaradi zadnjih poplav začeli (bolj) zavedati, kako pomembna je skrb za naš planet. Največ, 62 odstotkov, vas je odgovorilo, da ste se tega zavedali že prej, več kot tretjina (35 odstotkov) vas je odgovorilo pritrdilno, 2 odstotka pa, da se zaradi poplav niste začeli bolj zavedati skrbi za planet.*

Na vprašanje, ali lahko po vašem mnenju škodljive vplive človeštva na okolje resnično zaustavimo, vas je 37 odstotkov odgovorilo, da ne in da je za to prepozno, več kot polovica (52 odstotkov) sodelujočih meni, da je to morda še izvedljivo, 13 odstotkov sodelujočih pa meni, da še imamo to možnost.**

Na koncu smo vas vprašali še, kako sami skrbite za čim manjši okoljski vtis. Več kot tretjina (38 odstotkov) vas za okolje skrbi tako, da se vozite s kolesom ali po opravkih hodite peš, malo manj kot tretjina (27 odstotkov) se vas je že odločila za nakup hibridnega ali električnega vozila, največ anketirancev pa (68 odstotkov) pa se skrbi za okolje loteva na druge načine.***

 

*80 sodelujočih

**93 sodelujočih

***85 sodelujočih

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji