vegan
Vpogled

MM-ova mini anketa: Mesni ali rastlinski zrezek?

V tem tednu je McDonald's predstavil prvi hamburger z rastlinskim zrezkom, kar je bil povod za tokratno anketo na Instagramu. V njej smo (med drugim) izvedeli, da je med našimi sledilci večina »vsejedcev«, ki pa cenijo ponudbo rastlinskih jedi.

Med vsemi, ki so sodelovali v anketi, je velika večina (71 odstotkov) vsejedcev. 15 odstotkov je fleksitarijancev, 11 odstotkov vegetarijancev, trije odstotki pa veganov.*

Na vprašanje, ali kljub temu, da jeste meso, v restavracijah posegate po vegetarijanski oz. veganski ponudbi, vas je 46 odstotkov dejalo, da se za to odločite včasih, 22 odstotkov pogosto, 32 odstotkov pa se vas za to ne odloči.**

Vprašali smo vas tudi, ali cenite, da vedno več ponudnikov uvaja rastlinske obroke. 66 odstotkov vas je pritrdilo, saj menite, da je to pomembno za planet, 30 odstotkov med sodelujočimi vas pravi, da vam je vseeno, 4 odstotki pa, da tega niste opazili.***

Na koncu nas je zanimalo še, kako pogosto uživate meso. 35 odstotkov vas je izbralo odgovor skoraj vsak dan, 37 odstotkov nekajkrat na teden, 15 odstotkov nekajkrat na mesec, 13 odstotkov pa nikoli.****

*96 sodelujočih

**114 sodelujočih

***122 sodelujočih

****133 sodelujočih

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji