anketa
Vpogled

MM-ova mini anketa: Komentarji kot sredstvo za sproščanje jeze

V naši mini anketi smo se tokrat posvetili komentarjem na družbenih omrežjih. Več kot očitno je, da jih mnogi izkoristijo bolj za to, da tam sproščajo svojo jezo in slabo voljo kot za to, da napišejo nekaj konstruktivnega.

Zanimalo nas je, ali komentirate članke in objave, na katere naletite na družbenih omrežjih. 52 odstotkov vas je odgovorilo, da tega nikoli ne počnete, 14 odstotkov vas to počne pogosto, 34 odstotkov pa zelo redko (oz. kadar naletite na nekaj resnično posebnega).*

Trije odstotki tudi navajate, da ste že komentirali nekaj, česar sploh niste prebrali, 78 odstotkov vas tega ne počne, 19 odstotkov pa vas opaža, da to ljudje pogosto počnejo, sami pa niste eden od njih.**

Zanimalo nas je tudi, ali vas komentarji ljudi, ki objave niti ne preberejo, zmotijo, na kar vas je 80 odstotkov odgovorilo pritrdilno, 20 odstotkov pa negativno.***

Na koncu smo vas vprašali še, ali menite, da je v komentarjih na družbenih omrežjih preveč sovražnega govora. Kar 88 odstotkov vas pravi, da to vsekakor drži, 12 odstotkov vas je kliknilo na odgovor »kakor kdaj«, prav nihče pa ni kliknil na odgovor »tega nisem opazil/-a«.****

 

*71 sodelujočih

**69 sodelujočih

***65 sodelujočih

****75 sodelujočih

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji