zzz
Vpogled

MM-OVA MINI ANKETA: Družbena omrežja

Tokratno anketo na Instagramu smo namenili družbenim omrežjem, saj se ta ponašajo že s petimi milijardami uporabnikov. 

Tokrat smo vas vprašali, katero je vaše najljubše družbeno omrežje. 73 odstotkov vas je odgovorilo, da je to Instagram, 21 odstotkov vas je glasovalo za TikTok, 4 odstotke za Facebook in 1 odstotek za drugo. 

Ker tipičen uporabnik na družbenih omrežjih preživi skoraj dve uri na dan, nas je zanimalo, kakšen je ta odstotek med MM-ovimi sledilci. 16 odstotkov vas družbenim omrežjem nameni eno uro na dan, 36 odstotkov med eno do dve uri, 33 odstotkov med 2 do 4 ure in 16 odstotkov več kot 4 ure. 

Objavljati ali ne objavljati – to je vprašanje. 56 odstotkov vas obljavlja svoje vsebine, 44 odstotkov pa samo spremlja, kaj objavljajo drugi. 

Tiste, ki uporabljajo družbena omrežja za poslovne namene, smo vprašali, katero od njih se je izkazalo za najbolj učinkovito. 56 odstotkov vas pravi, da je to LinkedIn, 22 odstotkov Instagram, 18 odstotkov Facebook in 4 odstotki drugo. 

 

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji