zzz
Vpogled

MM-OVA MINI ANKETA: Družbena omrežja

Tokratno anketo na Instagramu smo namenili družbenim omrežjem, saj se ta ponašajo že s petimi milijardami uporabnikov. 

Tokrat smo vas vprašali, katero je vaše najljubše družbeno omrežje. 73 odstotkov vas je odgovorilo, da je to Instagram, 21 odstotkov vas je glasovalo za TikTok, 4 odstotke za Facebook in 1 odstotek za drugo. 

Ker tipičen uporabnik na družbenih omrežjih preživi skoraj dve uri na dan, nas je zanimalo, kakšen je ta odstotek med MM-ovimi sledilci. 16 odstotkov vas družbenim omrežjem nameni eno uro na dan, 36 odstotkov med eno do dve uri, 33 odstotkov med 2 do 4 ure in 16 odstotkov več kot 4 ure. 

Objavljati ali ne objavljati – to je vprašanje. 56 odstotkov vas obljavlja svoje vsebine, 44 odstotkov pa samo spremlja, kaj objavljajo drugi. 

Tiste, ki uporabljajo družbena omrežja za poslovne namene, smo vprašali, katero od njih se je izkazalo za najbolj učinkovito. 56 odstotkov vas pravi, da je to LinkedIn, 22 odstotkov Instagram, 18 odstotkov Facebook in 4 odstotki drugo. 

 

 

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji