mm
Vpogled

MM-ova mini anketa: Ali spremljate resničnostne šove?

September ni le mesec začetka šolskega leta, temveč tudi čas, ko medijske hiše gledalcem v domove pripeljejo sveže sezone slovenskih resničnostih šovov.

V tokratni MM-ovi mini anketi nas je zanimalo, kaj našim sledilcem pomenijo slovenski resničnostni šovi. Poglejmo, kaj razkrivajo rezultati ankete na Instagramu.

Zanimalo nas je, ali spremljate slovenske resničnostne šove, in slaba polovica (43 odstotkov) vas je odgovorila negativno oziroma pravite, da jih nikoli ne spremljate. 39 odstotkov vas pravi, da jih spremljate le redko, a nekaj ste si jih že ogledali, le 18 odstotkov pa vas ugotavlja, da vsako leto spremljate vsaj enega.*

Na vprašanje, ali vas običajno njihova vsebine pritegne in jo redno spremljate ali pa se na dogajanje v šovu ne »navežete«, vas je kar 82 odstotkov odgovorilo, da lahko nehate spremljati vsebine kadarkoli in vas ne moti, če kakšen del ponesreči izpustite; 18 odstotkov sodelujočih pa vas je odgovorilo, da »padete v dogajanje« in iz radovednosti spremljate celotno zgodbo skozi sezono.**

Zanimalo nas je tudi, katere slovenske resničnostne šove ste v preteklosti spremljali. V prvem delu vprašanju smo jih nekaj nanizali mi, v drugem delu vprašanja pa ste sami dopisali imena resničnostnih šovov. Kar 67 odstotkov vprašanih vas je v preteklosti spremljalo Masterchefa, 20 odstotkov Sanjskega moškega, 8 odstotkov Exatlon in 5 odstotkov Kmetijo.***

Med resničnostnimi šovi, ki jih nismo navedli, ste sami izpostavili še: Super par, Poroka na prvi pogled, Vražje gospodinje in Ljubezen po domače.

 

*68 sodelujočih

**57 sodelujočih

***91 sodelujočih

 

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji