vozovnica bus
Vpogled

Avtobusna vozovnica ali plačilna kartica?

Avtobusna vozovnica ali plačilna kartica? Podatki najnovejše raziskave Masterindex razkrivajo, da bi skoraj dve tretjini Slovencev za plačilo avtobusne vozovnice uporabilo plačilno kartico (predvsem zaradi enostavnosti in hitrosti plačevanja).

Ta podatek govori v prid procesu implementacije nove storitve plačevanja javnega potniškega prometa s plačilnimi karticami Mastercard, ki jo je globalni tehnološki velikan v Ljubljani napovedal v partnerstvu z Margento R&D, Ljubljanskim potniškim prometom (LPP) in Novo Ljubljansko banko (NLB).

V Ljubljani bo na mestnih avtobusih v kratkem možno plačevanje s plačilnimi karticami. Prestolnica se z uvedbo nove storitve tako postavlja ob bok številnim svetovnim mestom, ki svojim prebivalcem nudijo učinkovit in cenovno dostopen javni potniški promet. Ta predstavlja enega najpomembnejših vidikov trajnostne mobilnosti, hkrati pa velja za enega najboljših načinov dnevnega transporta. Raziskava Masterindex je pokazala, da je 30 % sodelujočih že uporabilo storitve Ljubljanskega potniškega prometa, pri čemer jih večina prihaja iz Osrednjeslovenske regije, nekaj pa je tudi dnevnih potnikov iz Zasavja, Gorenjske in Savinjske. Med njimi je skoraj tretjina vseh rednih uporabnikov, 60 % pa ga uporablja vsaj enkrat mesečno.

Podatki raziskave pričajo še:

  • da bi kar 64,5 % sodelujočih avtobusno vozovnico plačalo s plačilno kartico, če bi bila ta možnost na voljo;
  • da bi več kot 60 % vprašanim to izboljšalo celotno uporabniško izkušnjo, delež pa se med manj rednimi uporabniki še poveča (70 %);
  • da sta enostavnost in hitrost plačila pomemben dejavnik za 46,2 % sodelujočih, več kot 20 % pa bi jih prepričalo tudi dejstvo, da ne bi bilo potrebe po nakupu posebne vozovnice.

Nova vizija javnega prevoza

»Veseli nas, da izsledki raziskave Masterindex podpirajo našo predanost inovacijam in digitalni preobrazbi, s katero želimo oblikovati novo vizijo javnega prevoza. Že pred samim začetkom delovanja storitve četrtina vprašanih ve, da bo plačilo vozovnic kmalu mogoče tudi s plačilno kartico Mastercard, kar kaže, da smo storili korak v pravo smer. Nova plačilna rešitev upošteva dinamične zahteve urbanega življenja in potrebe uporabnikov, globalne izkušnje njene implementacije pa kažejo odlične rezultate. Prepričani smo, da v Ljubljani ne bo nič drugače,« je poudaril Luka Gabrovšek, poslovni direktor pri Mastercard Slovenija.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji