bla
Vpogled

5 nasvetov za bolj učinkovito oglaševanje

Analitični portal WARC je predstavil pet priporočil, ki bi jih blagovne znamke morale upoštevati. Če želijo povečati učinkovitost oglaševanja, seveda.

1. Naložbe v rast

Razumevanje dejavnikov, kot so velikost blagovne znamke, naložbe oglaševanje in dinamika kategorije bodo pogojevali učinkovitost in so prvi ključni koraki pri načrtovanju proračunov in postavljanju ciljev. Pravi okvir naložb je ključen, če želijo doseči svoj potencial. »Rast poslovanja najbolj poganja višina naložb v marketing in oglaševanje. Presega tako kreativnost kot samo izvedbo,« opozarjajo pri WARC-u.

2. Uravnotežite naložbe

Pravilno zastavljen okvir naložb je zagotovilo trajnostnega uspeha. Naj bo dolgoročna učinkovitost ali kratkoročni prodajni uspeh, gradnja blagovne znamke ali učinkovitostni marketing, zgornji ali spodnji del lijaka, načrtujte oziroma vpletajte učinkovitost preko različnih časovnih okvirjev, sporočil, občinstva,  in nakupne poti, da dobite največjo možno rast. »Potrošnik, ki med pripravo večerje gleda televizijo je isti posameznik, ki obupano išče plenice na Amazonu,« pojasnjujejo raziskovalci.

3. Ne pozabite na doseg

Doseg kampanj je težje doseči zaradi razdrobljenosti konzumacije medijskih vsebin. Marketingarje to prisili k drugačni obravnavi dosega in frekvence. Upoštevati je treba dejavnike, kot so cilji blagovne znamke, izbira medijev in nakupne navade. »Edini način, da kot znamka zmagate je, da načrtujete pojavnost čez celotno nakupno pot in ne le v individualnih silosih,« svetujejo pri WARC-u.

4. Bodite kreativni

Kreativnost pomeni razliko od povprečnosti in je močno orožje marketingarjev. Tudi raziskave kažejo, da kreativnost povečuje učinkovitost, ko je vključujoča in vključuje čustva. Po drugi strani raziskava kanskih levov kaže, da je 8 odstotkov predstavnikov sodelujočih agencij dovolj samozavestnih, da skušajo naročnika prepričati v naložbe v bolj kakovostno kreativnost. Na drugi strani je le 12 odstotkov predstavnikov sodelujočih naročnikov dovolj samozavestnih, da bi finančnega direktorja »pocukali« za večje naložbe v kreativnost. »Marketinška in oglaševalska panoga nista dovolj pozorna na donosnost kreativnosti. 84 odstotkov marketinške vsebine je vizualne, vendar gre za najmanj analiziran in razumljen element marketinškega miksa,« pojasnjujejo raziskovalci.

5. Načrtujte za prepoznavnost

Če želite, da deluje, mora biti oglaševanje tesno povezano z blagovno znamko. Načrtovanje prepoznavnosti vključuje ustvarjanje bližnjic v glavah potrošnikov, ki naredijo blagovne znamke bolj nepozabne, učinkovite in jih je enostavno priklicati. Neustrezno komuniciranje blagovne znamke je pogosta past, opozarjajo pri WARC-u. Vlaganje in negovanje prepoznavnosti bo omogočilo hitro prepoznavanje v nadaljnje. »Ljudje smo morda iz zvezdnega prahu, a znamke so iz spominov. Kupčev spomin je eden najbolj učinkovitih virov informacij. Celo za vpis ključne besede v iskalnik na Googlu se morate spomniti, kaj boste napisali. Oglaševanje lahko osveži spomin na znamko,  da potem pride do večjega priklica znamke,« dodajajo pri WARC-u.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji