dmt
Razpisi

Zaposlujejo HOFER trgovina, Atlantic Droga Kolinska, Toyota Adria in drugi

Od vodje marketinga do poznavalcev digitalnega marketinga, grafičnih oblikovalcev in tekstopiscev. Vse to najdete v tokratnih delovnih mestih tedna.

Toyota Adria zaposli vodjo marketinga (m/ž). Prijave pričakujejo do vključno 7. februarja 2024 preko portala Mojedelo.com.

Tudi podjetje Zavas (regionalni ponudnik osebne varovalne opreme) išče vodjo marketinga (m/ž). Prijavite se na hrm@zavas.com do 16. februarja 2024.

V podjetju Atlantic Droga Kolinska zaradi širitve poslovanja iščejo izkušenega specialista za digitalni marketing, ki bo vodil digitalne aktivnosti v novih projektih znotraj ekipe Donata. Prijave zbirajo na LinkedInu.

Proizvajalec senčil Roltek zaposli specialista v marketingu (m/ž). Prijave sprejemajo na spletni strani.

Farmacevtska družba Gedeon Richter Plc. išče specialista za e-marketing in koordinatorja odnosov z javnostmi (m/ž). Prijavite se lahko na e-naslovu info@richter.si do 5. februarja 2024.

MGi group iz Šmarjeških toplic v svojo ekipo vabi novega sodelavca za delovno mesto v digitalnem marketingu (m/ž). Prijave sprejemajo na mijap@mgi-group.eu do 22. februarja 2024.

Podjetje Jelovica Hiše zaposli asistenta v marketingu (m/ž), ki bo soustvarjal podobo družbe na slovenskem trgu. Prijave sprejemajo na kadrovska@jelovica.si.

Turizem Ljubljana je objavil razpis za višjega svetovalca področja II za oglaševanje. Prijavite se na e-naslovu manca.colaric@visitljubljana.si do 11. februarja 2024.

HOFER trgovina zaposli sodelavca v oddelku grafičnega studia (m/ž/d). Kandidate vabijo, da si ustvarijo profil na spletni strani, kjer lahko naložijo svoj življenjepis ter oddajo prijavo. Čas imate do 28. januarja 2024.

Sensilab zaposli multimedijskega grafičnega oblikovalca (m/ž). Prijave zbirajo do 17. februarja 2024 na zaposlitev@sensilab.com.

Podjetje Inea zaposli tekstopisca (m/ž). Prijavite se na  hrm@inea.si.

Multimedijska založba Adria media Ljubljana vabi prodorne, ustvarjalne in ambiciozne spletne novinarje, ki bodo ustvarjali vsebine na spletnem portalu Metropolitan.si. Prijave sprejemajo do 31. januarja 2024 na zaposlitev@adriamedia.si.

Še vedno aktualna delovna mesta:

Na FrodX-u iščejo specialista za marketinško tehnologijo (želijo si mlajšega specialista ali nekoga z nekajletnimi izkušnjami). Več informacij najdete na povezavi, kjer se lahko tudi prijavite.

Tudi v agenciji PM, poslovni mediji iščejo tehnološkega navdušenca, »ki z lahkoto žonglira med upravljanjem z različnimi CMS-vmesniki in objavljanjem na družbenih omrežjih« oz. mlajšega specialista za marketinško tehnologijo (m/ž). Prijave pričakujejo na e-naslovu pridivpm@p-m.si.

V iPROM-u so odprli dodatno delovno mesto za medijskega načrtovalca, ki uživa v delu s številkami in bo z njimi soustvarjal poslovne uspehe naročnikov. Prijave sprejemajo preko obrazca na povezavi do 31. januarja 2024.

V Lidlu Slovenija iščejo okrepitve na področju digitalnega marketinga. Na delovno mesto sodelavca v oddelku spletni marketing in družbena omrežja (m/ž) se prijavite na povezavi do 28. januarja 2024.

V zavarovalnici Generali zaposlijo strokovnega sodelavca za upravljanje s podatki uporabnikov (m/ž). Prijavo z življenjepisom oddajte do 31. januarja 2024 na povezavi.

Ekipa Sport Vision išče marketinškega koordinatorja na področju programa zvestobe (m/ž). Prijavite se lahko do 7. februarja 2024 preko portala Optius.

V Centru Rog iščejo sodelavca, ki se bo pridružil oddelku marketinga in odnosov z javnostmi (m/ž). Prijave zbirajo do 31. januarja 2024 na jobs@center-rog.si.

Podjetje Ham, znano po blagovnih znamkah SpinaliS in RollJet, zaposli marketinškega strokovnjaka in navdušenca. Prijave sprejemajo preko portala Mojedelo.com.

Podjetje TECES iz Maribora zaposli vodjo komunikacij in dogodkov (m/ž). Prijave sprejemajo na jobs@teces.si, razpis pa je odprt do zapolnitve načrtovanih delovnih mest.

V skupini Silicij iščejo koordinatorja igralniških in gostinskih dejavnosti (delo se opravlja v hrvaški Istri). Več informacij najdete na povezavi, kjer se lahko tudi prijavite, prijave pa zbirajo tudi na info@silicij.hr.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji