z
Razpisi

Razpisi: Od komunikacijske strategije do fotografskega natečaja

SPIRIT Slovenija išče pomoč pri oglaševalskih storitvah, Mastercard podpira mala in srednja podjetja na poti do digitalizacije, MAO pa vabi k sodelovanju na danskem fotografskem natečaju.

Objavljeno je javno naročilo, v katerem SPIRIT Slovenija išče pomoč pri oglaševalskih storitvah. Predmet naročila je razdeljen na dva sklopa. V prvem je medijski zakup oglasnih površin v Sloveniji (priprava medijskega načrta, adaptacija enostavnih tiskanih in digitalnih oglasov, priprava radijskih oglasov, izvedba medijskega zakupa); v drugem pa medijski zakup oglasnih površin v tujini (priprava medijskega načrta, adaptacija enostavnih tiskanih in digitalnih oglasov, izvedba medijskega zakupa). Razpisna dokumentacija je objavljena tu, naslov za elektronsko predložitev ponudb ali prijav za sodelovanje pa najdete tu. Rok za prejem ponudb je 5. februar 2024.

Mastercard je odprl razpis za prijave za sredstva Inovacijskega sklada Strive EU. Pobuda je namenjena pospeševanju razvoja rešitev za podporo mikro in malim evropskim podjetjem na njihovi poti do digitalizacije. Inovacijski sklad EU bo do 20 projektom iz držav članic EU zagotovil nepovratna sredstva v višini do 500.000 evrov, skupaj s tehnično pomočjo in mentorstvom. Razpis je odprt do 11. marca 2024. Več o skladu si preberite tu.

Danski arhitekturni center iz Københavna (DAC) med 1. marcem in 1. majem 2024 zainteresirane vabi na natečaj Capture Your City. Partnerji natečaja so občine in kulturne ustanove iz Ljubljane, Torina, Rige, Milana in Amsterdama, vsi skupaj pa si združeni pod okriljem evropskega projekta Desire – an Irresistible Circular Society želijo natečaj približati svojim državljanom. Capture Your City tokrat prvič k sodelovanju vabi prebivalce iz vse Evrope, naj fotografirajo svoje mesto in ga predstavijo skozi svoj pogled. Temo natečaja in način sodelovanja bo Muzej za arhitekturo in oblikovanje (MAO) podrobneje predstavili 1. marca. Več o natečaju si preberite TU.

Še vedno aktualen razpis:

Andragoški center RS išče ponudnika za celostno zasnovo in izvedbo projektne komunikacijske strategije z razvojem kreativne ideje in vizualne identitete za projekt, s katerim želijo dvigniti splošno zavedanje vseh odraslih o pomenu učenja in prispevati k povečevanju vključenosti odraslih v vseživljenjsko učenje. Celotno dokumentacijo najdete TU. Rok za prijavo je 14. februar 2024.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji