zdruzimo korake dm
Opaženo

Združimo korake

Dm drogerie markt si s projektom Združimo korake prizadeva povečati raven zavedanja o pomembnosti uravnoteženega prehranjevanja otrok za zdrav telesni in duševni razvoj ter osnovnošolce spodbuditi k zdravim življenjskim navadam.

Kratek opis akcije: V letu 2019 je dm drogerie markt Slovenija s pomočjo različnih aktivacij zbiral korake in jih spreminjal v otroške nasmehe. Te je v obliki donacije prehranskih izdelkov iz ekološke pridelave zadnji teden januarja namenil za učne ure gospodinjstva vsem 5. in 6. razredom osnovnih šol po Sloveniji, ki so se prijavile k sodelovanju pri pobudi.

Vseslovenska akcija je zaživela 25. maja 2019 na 14. dm teku za ženske, z različnimi aktivnostmi pa so k zbiranju korakov spodbujali tudi znani Slovenci, med drugim Tjaša Kokalj Jerala, Ivjana Banić, Uroš Bitenc in Alenka Košir.

Poslanstvo akcije je podprl tudi športni psiholog Matej Tušak, ki meni, da je šport najboljša naložba v otroka:»Čeprav je akcija nastala pod taktirko trgovskega podjetja, tu ne gre le za marketing, saj je to podjetje veliko naredilo za priljubljenost gibanja v naši državi. Spomnimo se teka, ki bo prihodnje leto praznoval 15 let in je pravi vseslovenski ženski tekaški praznik.«

Elementi akcije:  družbeno odgovorna akcija, odnosi z mediji in vplivneži, dogodki, družbena omrežja, medijsko partnerstvo, vplivnostni marketing, lastno spletno mesto, interna komunikacija

Predstavnici naročnika: Nataša Bogataj in Anja Lesar

Direktorja naročnika v agencijah: Matej Klepec (D'Agency), Ula Spindler (Pristop)

Komunikacijska strateginja: Meta Celestina

Vodja projekta: Manca Polovšak

Tekstopisci: Peter Zabret, Eva Gjörek in Meta Celestina

Oblikovalka in avtorica logotipa: Sara Sešlar Naraks

Vizualna zasnova: Samo Tepeš, Sara Sešlar Naraks in Lorna Lunar

Oblikovanje spletne strani: Lorna Lunar

Snemalca: Urban Budihna in Denis Kuzmanovski

Fotograf: Jani Ugrin

Upravljavke dogodka: Ema Knez, Lara Flegar in Emina Halilović

Odnosi z mediji: Anja Plešec Kontrec, Mira Čirovićin Meta Celestina

Družbeni mediji: Nina Razpet, Monika Grajin Anja Plešec Kontrec

Trajanje akcije: maj 2019–februar2020

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji