petrol odbojka
Opaženo

Vse se začne z dobrim servisom.

Agencija 101 je ob vročici, ki spremlja evropsko prvenstvo v odbojki, za Petrol pripravila oglaševalsko akcijo, s katero so želeli izpostaviti osrednji športni dogodek leta 2019 v Sloveniji.

Kratek opis akcije: Petrol je kot uradni nacionalni sponzor prvenstva s celostno oglaševalsko akcijo poskrbel za komuniciranje z navijači na vseh ključnih kanalih, od nakupa vstopnic do dogajanja v navijaškem središču in ponudbe hrane, za katero v Stožicah, prizorišču evropskega prvenstva v odbojki, skrbi blagovna znamka Fresh. Na Petrolu verjamejo, da se vse začne z dobrim »servisom«, tako na igrišču kot tudi na Petrolovih servisih, prav zmagovalni servis pa je tisto, kar po njihovih besedah najbolj povezuje Petrol in slovenske odbojkarje. V oglaševalsko akcijo je poleg korporativne znamke vključen tudi širok nabor Petrolovih znamk, predvsem mBills, Fresh in Petrol Ticket. Del akcije so bile tudi številne usmerjene rešitve – pred in med prvenstvom lahko obiskovalci na Petrolovih servisih kupijo sendviče po priporočilu slovenskih odbojkarjev, gledalcem v Stožicah pa ni treba zamujati pomembnih trenutkov tekme, ker so pri Freshu razvili inovativno rešitev za naročilo in dostavo hrane do sedeža. Sidrišče Petrolove odbojkarske kampanje je sicer spletna stran www.zmagovalni-servis.si.

petrol servis1

petrol servis2

petrol servis3

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijski oglasi, spletno mesto zmagovalni-servis.si, aktivacije na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje, promocijska gradiva na prodajnih mestih, avtobusi LPP

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavniki naročnika: Valentina Erčulj Džuban, Taja Špacapan, Jože Gostiša, Peter Curk in Petra Oplotnik

Vodja projekta v agenciji: Polona Polak

Asistentka vodje projektov: Tjaša Kožar

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Tekstopisec: Jure Korenč

Umetniška direktorja: Primož Kos in Ivan Momirov

Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Neja Kalan

Spletni strateg: Uroš Svenšek

Glavna upravljavka družbenih omrežij: Hana Godina

Produkcijska hiša: Perfo, RD2 Photography

Fotograf: Jaka Babnik

Trajanje akcije: julij – september 2019

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji