dezziv
Opaženo

Verjemi v svojo pot

V skupni akciji pod koordinacijo agencije Bold.Group sta Merkur zavarovalnica in podjetje Dezziv opozorila na svetovno inovacijo – »dvosmerno« mehansko zavoro za invalidske vozičke.

Kratek opis akcije: Merkur zavarovalnica že dolga leta s trajnostnimi in družbenokoristnimi aktivnostmi skrbi za vračanje okolju, tako naravnemu kot tudi družbenemu. V zadnji od tovrstnih akcij, projektu »Verjemi v svojo pot«, je zavarovalnica podprla Dezziv, družinsko podjetje iz Šmartna ob Paki, ki je ustvarilo zavoro za invalidske vozičke, ki uporabniku omogoča lažje, neodvisno gibanje na različnih podlagah in naklonih.

Zavore Dezziv omogočajo uporabniku invalidskega vozička, da se brez večjega napora varno povzpne ali spusti po stopnicah in klančinah. Gre za edino tovrstno rešitev na svetu, ki deluje tako v vožnji naprej kot vzvratni vožnji – omogoča samodejno zaviranje vozička brez uporabe rok. Merkur zavarovalnica je podjetje podprla z odkupom zavor, ki so jih nato prejela tudi  lokalna društva paraplegikov, ta pa so poskrbela, da so zavore dobili tisti, ki jih resnično potrebujejo. Pomagali so jim tudi pri osvežitvi marketinških gradiv in komunikacije, da bo vest o inovaciji in navdihujoči zgodbi družinskega podjetja lažje dosegla mednarodne trge. Projekt »Verjemi v svojo pot« podpira tudi paraolimpijec Jernej Slivnik, ki zavore že uporablja.

»Partnerstvo s podjetjem Dezziv je odličen primer, kako lahko pomagamo družinskim podjetjem in hkrati izboljšamo življenje posameznikom, ki se v vsakdanjem življenju srečujejo z ovirami pri mobilnosti. Donacija zavor je dober začetek prizadevanja za večjo samostojnost in družbeno vključenost gibalno oviranih. S tem odpiramo vrata prihodnosti, kjer se ovire spreminjajo v priložnosti,« so povedali v zavarovalnici.

dezziv1

dezziv2

dezziv3

Elementi akcije: digitalni oglasi, družbena omrežja, embalaže, letaki

Predstavniki naročnika: Matej Rožič (Merkur zavarovalnica), Žan Stakne, Jožef Stakne, Tonika Stakne, Nejc Stahne in Tjaša Stakne (vsi Dezziv)

Vodja projekta: Ines Polajžer

Umetniško vodenje in oblikovanje: Jan Žurman

Kreativno vodenje in tekstopisje: Sara Mekinc

Produkcija: Oskar Šušteršič (video) in Matic Lipar (fotografija)

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji