ts
Opaženo

Vedno na boljše

Nova kampanja za Telekom Slovenije temelji na dejstvu, da ljudje želimo le najboljše v življenju.

Kratek opis akcije: Kot pravijo snovalci akcije, zato tudi pri telekomunikacijskih storitvah ni prostora za kompromise in je edina logična odločitev tista za Telekom Slovenije, ki na slovenskem trgu uživa status vodilnega, zanesljivega in varnega telekomunikacijskega operaterja.

»Uporabniki se pri telekomunikacijah v vse večji meri odločajo na podlagi cene, kakovost pa postavljajo v ozadje. Če nam ni vseeno kakšno kavo, mleko, ali mineralno vodo pijemo, nam nikakor ne sme biti vseeno za kakovost in varnost naših povezav v digitalni svet,« pravijo v  Telekomu Slovenije, ki je prejemnik dveh priznanj Best Buy Award, saj je po mnenju potrošnikov med ponudniki telekomunikacijskih (tako internetnih kot mobilnih) storitev v Sloveniji najboljši v razmerju med ceno in kakovostjo. »Svojim uporabnikom omogoča, da jim ni treba pristajati na kompromise in da si za svoj denar zagotovijo le najboljše,« pojasnjujejo.

Z novo kampanjo Telekom Slovenije drzno odpira novo in pomembno poglavje v svoji zgodbi. Poglavje, ki ne bo ostalo neopaženo, saj je njegov glavni obraz Sebastian Cavazza, priznani slovenski gledališki, filmski in televizijski igralec, ki ustvarja prispodobo za nekoga, ki v življenju ne sprejema kompromisov, saj si želi le najboljše. V obsežni oglaševalski akciji nas Cavazza sprehodi skozi serijo štirih televizijskih oglasov, ki jih vse druži presenetljiv obrat – gledalec ima na začetku vtis, da glavni junak npr. nastopa v oglasu za avto, nato pa mu postane jasno, da je šlo v resnici že od prvega kadra za oglas za Telekom Slovenije. Kampanja pa ni presenetljiva le v tem pogledu, saj bo s pomočjo umetne inteligence oz. tehnologije »deepfake«  v digitalnem okolju predstavila tudi sintetičnega Cavazzo in na ta način širila sporočila in ponudbo Telekoma Slovenije.

Svež in drzen pristop h komunikaciji uvaja še en element – nov pozicijski slogan »Vedno na boljše«, ki samozavestno sporoča, da so uporabniki s Telekomom Slovenije vedno na boljšem, saj jim zahvaljujoč najbolj kakovostni uporabniški izkušnji ni treba sprejemati kompromisov.

Elementi akcije: televizijsko, zunanje, radijsko, spletno in tiskano oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Eva Winkler, Mojca Pogačnik, Špela Žitnik, Žiga Obolnar, Karmen Havliček, Franjo Jesih in Jernej Verbič

Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Miha Bevc

Strateginja: Aida Gadžo

Tekstopisci: Katja Petrin Dornik, Sebastian Cavazza, Miha Bevc, Aida Gadžo, Maj Kelenc in Eva Stopar

Direktorja naročnika: Milan Slana in Arin Čebokli

Direktorica projekta: Tjaša Penko

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalca: Matej Ferlič in Ned Cocej Minatti

Digitalna strateginja: Eva Križaj

Vodja digitalnih projektov: Patricija Fržović

Upravljavka družbenih omrežij: Tereza Pikec

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Peter Giodani

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: od 1. do 31. marca 2023

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji