valu
Opaženo

VALÚ. Vse. Boljše.

Telekom Slovenije predstavlja storitev VALÚ, oglaševalsko akcijo zanjo pa so pripravili v Pristopu.

Kratek opis akcije: »VALÚ je odgovor na zadrego ob pozabljeni denarnici, na zamudno preštevanje drobiža in zahtevno računanje ob delitvi računa. Je pametna denarnica, ki vam omogoča sodoben in mobilen vsakdan, na kar 3.000 prodajnih mestih. Je več kot samo znamka, je storitev, ki olajša veliko zapletov že danes, še več pa jih bo rešila jutri,« pravijo v Telekomu Slovenije. To storitev predstavljajo uporabnikom z napredno, a hkrati enostavno komunikacijo. Za začetek z imenom, ki izhaja iz angleške »value« (vrednost). Njegova osrednja vloga je namreč prav to: ustvarjanje vrednosti.

Ob izidu so ustvarili televizijski oglas in ga nadgradili z animirano zgodbo, ki s pomočjo ilustriranih karakterjev pokaže vse prednosti pametne denarnice. Spremlja jo pesem, za katero pravijo, da je ne boste mogli prenehati prepevati. Tako bo beseda VALÚ postala domača, nekaj kar vam bo šlo v uho in iz ušesa preprosto na zaslon vašega mobilnika.

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Niko Kušar, Tjaša Škrilec, Borut Bartol, Mojca Pogačnik, Petra Krančan, Vita Vrtač in Mateja Grabar Premelč

Direktorica projekta: Melita Božič

Vodja projekta v agenciji: Mojca Mačkovšek Danev

Strateginja vsebinskega marketinga: Tina Šubic Konda

Kreativna direktorja: Drago Mlakar in Sara Mekinc

Tekstopisca: Drago Mlakar in Eva Gjörek

Umetniški direktorji in oblikovalci: Matija Kocbek, Rok Flego in Vida Igličar

Izvedbeni oblikovalec: Nejc Vernik

Asistentka vodje projektov: Ajda Cedilnik

Produkcija: Studio 7

Režiser: Mark Pirc

Postprodukcija: Nuframe

Ilustrator: Nenad Cizl

Glasba: Robert Pikl kot avtor priredbe (originalna pesem: Piero Umiliani – Mah Nà Mah Nà)

Medijska agencija: Pristop Media

Medijska načrtovalka: Tamma Žbontar

Trajanje akcije: junij – julij 2019

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji