ogrevanje
Opaženo

V Merkur po ugodne rešitve za ogrevanje

V času, ko se vsi sprašujemo, kako in po kakšni ceni se bomo to zimo ogrevali, Merkur z novo oglaševalsko akcijo in svojo ponudbo širi možnosti za ogrevanje, na katere ne pomislimo ali jih ne poznamo.

Kratek opis akcije: S produktnimi veleplakati in televizijskimi oglasi, ki potencirajo zavedanje znamke pred jesensko delovno sezono, je ogrevanje urejeno tudi z alternativnimi rešitvami, kot so kamin, klimatska naprava ali IR-paneli.

ogrevanje1

ogrevanje2

Elementi akcije: televizijsko in zunanje oglaševanje (veliki obcestni plakati)

Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Romana Zorman

Direktor projekta v agenciji: Peter Došen

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek 

Tekstopiska: Vlasta Merc

Oblikovalca: Robert Lupše in Ana Jakončič

Trajanje akcije: september 2022

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji