drama
Opaženo

V Maxiju Drama s Polento

V dramskem projektu Polenta sta se odvila prva performativna sprehoda po blagovnici Maxi, v katerih so sodelovali tudi obiskovalci veleblagovnice, inovativno predstavo pa je vsak doživel po svoje preko slušalk in svojega pametnega telefona.

Performans je idejno zasnovala igralka Eva Jesenovec (SNG Drama Ljubljana) s pomočjo režiserke Mojce Madon in študenta režije na UL AGRFT Jerneja Potočana. Premierna uprizoritev se je odvila v četrtek, 6. oktobra, sledila ji je ponovitev v soboto, 8. oktobra, zainteresirani pa lahko ujamete še zadnjo ponovitev, ki bo 24. oktobra.

Inovativen dramski pristop 

Osrednji namen projekta Polenta je asociativna manipulacija, saj si vsak gledalec zgodbo predstavlja in jo doživi popolnoma po svoje. Performans je zasnovan na notranjem monologu igralke Eve Jesenovec, ki največ 20 udeležencev popelje na sprehod od Drame v trgovino Maxi gourmet market, preko slušalk pa vsakega nagovarja, naj skozi vizualni prizor, ki ga gleda, in zvočni posnetek, ki ga posluša, sestavlja svojo zgodbo in ji skozi asociacije daje čisto svoj pomen. Gledalce spodbuja denimo, naj v trgovini poiščejo izdelek, ki jih spominja na mamo, ali da naj v različnih izdelkih iščejo podobe iz svojega življenja.

Projekt udeležencem odpira drugačen pogled na že znani, večkrat prehojeni prostor, in je v Sloveniji nekaj popolnoma svežega.

Maxi kot prizorišče presenečenj

Kot pravijo v Mercatorju, je Maxi gourmet market najsodobnejša trgovina, ki so jo prenovili in opremili po najnovejših svetovnih trgovinskih standardih. Zato je po njihovem mnenju nadvse primeren prostor za izvedbo takšnega performansa, saj je že obisk takšne trgovine sam po sebi estetsko doživetje. Ob tem so v Mercatorju ponosni, da sodelujejo z Dramo tudi pri takšnih posebnih dogodkih, saj na ta način izražajo podporo kulturi in umetnosti.

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

Naši avtorji