Uživajmo pametno
Opaženo

Uživajmo pametno

»Digitalni svetovi ponujajo največ, ko v njih uživamo pametno,« pravijo v Telekomu Slovenije, kjer v okviru trajnostnega delovanja še posebno pozornost namenjajo mladim.

Kratek opis akcije: Zato so zasnovali platformo Uživajmo pametno, v okviru katere so skupaj s strokovnjaki organizacij Logout, neodvisen.si in TOM telefon pripravili priporočila in pripomočke, ki pomagajo pri pogovoru staršev z mladostniki o digitalnih pasteh ter odgovorni in pametni rabi tehnologij. Vsebine so na voljo na telekom.si/pametno. Telekom Slovenije spodbuja odprt pogovor o uravnoteženi, varni in odgovorni rabi digitalnih tehnologij, aktivnosti so podprte s 360-stopinjsko kampanjo, ki poteka tako v digitalnem kot tudi realnem okolju. »V televizijskem oglasu odgovorno sporočilo širi Sebastian Cavazza, ki nas na svoj način opozori, ko nas zanese. Enostavno, s prijaznim tleskom, ki nas prebudi in spomni, naj v digitalnem svetu uživamo pametno. Sploh takrat, ko se istočasno sprehajamo po realnem svetu,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, spletno mesto, vsebinski marketing, sodelovanje z vplivneži

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Niko Kušar, Petra Pust, Eva Winkler in Vid Pavlica

Direktorica naročnika v agenciji: Sanja Likar

Vodja projekta v agenciji: Neža Šimenc

Strateginja: Eva Šterk

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopisca: Rok Artiček in Manja Novak

Umetniški direktor: Ivan Momirov

Oblikovalca: Urban Zotel in Matic Petrovski

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Montaža: Urška Kos in Matic Klemen

Fotografa: Peter Giodani in Jani Ugrin

Produkcijska hiša: Sloboda

Producent: Gregor Novak

Režiser: Rino Barbir

Direktor fotografije: Damjan Radovanović

Medijski zakup: Nika Pajek, Tanja Papež, Telekom Slovenije

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji