finance
Opaženo

Upravljaj svoje osebne finance bolj modro: #VerjemiVase in postani Denarnicar

Agencija Mediodrom je za Banko Sparkasse pripravila digitalno aktivacijo, ki uporabnike s pomočjo klepetalnega robota na zabaven način poziva k boljšemu ravnanju z osebnimi financami.

Kratek opis akcije: Akcija temelji na dejstvu, da ljudje z osebnimi financami ravnamo zelo različno. Nekateri redno plačujemo mesečne račune, drugi položnice kdaj pa kdaj tudi založimo, plačo pa zapravimo, še preden pride na naš račun. »Čeprav nismo vsi enako sistematični, lahko svoje ravnanje izboljšamo in spravimo osebne finance v red. Če verjamemo vase, lahko vsi (p)ostanemo Denarnicarji. Želeli smo pokazati, da so lahko finance zabavne in preproste. Uporabniki, teh je doslej dvatisoč, v Facebookovem Messengerju skozi hudomušen kviz preverijo, kako dobro ravnajo s svojimi financami, nato pa se lahko naročijo na preproste nasvete,« pojasnjujejo v Mediodromu. Klepetalni robot se uporabniku oglasi enkrat tedensko, skozi spodbudo in uporabno vrednost pa mu pomaga, da ustvarja nove navade ter začne s svojim denarjem ravnati bolj premišljeno.  

Elementi akcije: družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Marja Feldin

Vodja projekta v agenciji: Sonja Vlašič

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji