bla
Opaženo

Tuš v podporo Tadej Pogačarju postal rumen

V Tušu so se v zadnjem tednu kolesarske dirke po Franciji obarvali v rumeno in s tem na družbenih omrežjih in v oglasih izrazili podporo našemu kolesarskemu asu.

Tuš vrsto let podpira slovensko kolesarstvo, od letošnjega leta pa je tudi med sponzorji Tadeja Pogačarja in sponzorji mladih kolesarjev Pogi teama. »Pogi že dva tedna prevladuje na lestvici dirke po Franciji in zasluženo nosi rumeno majico. To je še ena od izjemnih športnih zgodb zadnjega časa, zaradi katere je Slovenija prepoznavna in izjemna. V Tušu smo kot ponosni slovenski trgovec nad tem navdušeni in to veselje delimo z našimi kupci,« pojasnjujejo v Tušu. Sodelovanje s Pogačarjem so kupcem pred kratkim predstavili v obliki linije izdelkov za na pot Tuš Express To Go, v kateri so sendviči iz svežih sestavin.

bla

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji