semenarna
Opaženo

Spominjajte se preteklosti, pomislite na prihodnost

Pred prvim novembrom so v Semenarni Ljubljana zasnovali akcijo, s katero so želeli javnost opozoriti na škodljivost plastičnih sveč in njihov obremenilni vpliv na okolje.

Kratek opis akcije: Javnosti so želeli sporočiti, da s prižigom plastične sveče pravzaprav prižgemo svečo tudi našemu planetu. Tržnokomunikacijska akcija zato stremi k spremembi navad in poziva k manjši uporabi sveč ter uporabi okolju prijaznejših alternativ.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletni ozaveščevalni video, gradiva na prodajnih mestih, obcestni plakati, spletni mediji

Medijska agencija: IPPR

Predstavnice naročnika: Jasna Dolžan Lesjak, Kim Christina Koritnik in Andreja Tomšič Drab

Vodja projekta v agenciji ter avtorica kreativne zasnove in izvedbe: Katja Gaspari Leben

Fotografije: AdobeStock, Katja Gaspari Leben, fotografije naročnika

Režiserja: Aljoša Rebolj in Marko Potrč

Produkcijska hiša: Studio Bomba, Vizual 7

Glasbena podlaga: Skupina Silence, Oreo Jungle music

Čas trajanja akcije: od 1. do 31. oktobra 2019

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji