mm
Opaženo

Spar: Jedel bi po svoje

Spar v sodelovanju z Agencijo 101 predstavlja prvega UI-načrtovalca tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji.

Kratek opis akcije: V slovenskih domovih verjetno ni bolj pogostega vprašanja kot je: »Kaj bomo pa danes jedli?« Začaran krog stalnega iskanja idej za posamezne obroke in pojavljanja enih in istih jedi na krožnikih je s pomočjo tehnologije sedanjosti in prihodnosti odčaral Spar s prvim UI-načrtovalcem tedenskih jedilnikov z recepti v Sloveniji. Uporabniku so ponudili rešitev, ki omogoča personalizacijo receptov in nešteto možnosti. Ključna prednost pred podobnimi UI-rešitvami je  v tem, da umetnointeligetni načrtovalec, ki so mu nadeli ime »Jedel bi po svoje«, jedilnike in recepte sestavlja na podlagi Sparove baze izdelkov in tako zagotavlja možnost takojšnjega naročila vseh predlaganih sestavin na Spar Online ali ustvari nakupovalni listek za nakup v fizičnih trgovinah Spar in Interspar.

m

Elementi akcije: spletno orodje, televizijski oglas, veleplakati, družbena omrežja, spletno oglaševanje, vplivneži, katalog, sporočila za javnost

Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Aleš Popič in Manca Jevšček

Direktorica projekta: Klavdija Trček

Vodja projekta: Abra Nikitenko

Asistentka vodje projektov: Anja Popovič

Vodja digitala: Uroš Svenšek

Digitalna producentka: Kristina Zidar

Razvijalec: Jan Zidar

Kreativna direktorica: Ana Šušteršič

Umetniški direktor: Miha Grobler

Tekstopiska: Vita Jordan

Spletni oblikovalec: Edo Nasufović

Oblikovalca: Ivana Katarina Milinković in Matic Strgar

Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina

Produkcijska hiša: Wider productions

Medijska agencija: AM komunikacije

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji