junaki
Opaženo

Slovenske ulice napolnili pravi junaki

Rak ne izbira, zato so Junaki 3. nadstropja v sklopu ozaveščevalne akcije s plakati v svetlobnih oglasnih vitrinah napolnili ulice večjih slovenskih mest.

Kratek opis akcije: Društvo Junaki 3. nadstropja združuje starše mladih junakov, ki jih je že na začetku njihove življenjske poti doletela težka preizkušnja. »Nekateri so se septembra vrnili v šolo, drugi so šolske klopi zamenjali za bolniško posteljo, na veliko žalost pa so med njimi tudi tisti, ki so danes najsvetlejše zvezdice na nebu. 20 odstotkov otrok, obolelih z rakom, težko bitko namreč izgubi,« pravijo in pozivajo: »Pomoč Junakom 3. nadstropja lahko izkaže vsak, in sicer z donacijo na spletni strani društva ali SMS-sporočilom JUNAKI5 na 1919, s čimer za otroke z rakom prispevamo 5 evrov.«

junaki

Predstavnica naročnika: Urška Kolenc

Vodja projekta v agenciji in kreativni direktor: Tilen Lamut

Tekstopiska: Katja Grum

Oblikovalka: Urška Kopinšek

Fotografije: člani Društva Junaki 3. nadstropja

Medijska agencija: Propiar

Trajanje akcije: od 27. decembra 2022 do 9. januarja 2023

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji