mgl
Opaženo

Skrivnosti – vpis abonmajev MGL za sezono 2019/2020

Oglaševalska akcija ob vpisu abonmajev Mestnega gledališča ljubljanskega (MGL) zadnja leta sloni na izdaji programske knjižice za naslednjo gledališko sezono. Rdeča nit letošnje sezone so skrivnosti.

Kratek opis akcije: »Ker smo mestni zavod, smo se za letošnjo sezono preselili na mestne površine, ki niso nujno najbolj prepoznavne, torej skrivnostne. Igralski ansambel smo fotografirali v urbanem okolju mesta Ljubljana. Ansambel je fotografiran v dvojicah, ki so v različnih skrivnostnih interakcijah,« pravijo v MGL.

mgl1

mgl2

mgl3

mgl4

mgl5

mgl6

mgl7

mgl8

mgl9

mgl10

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, zadki avtobusov, dražilne fotografije na družbenih omrežjih, radijski oglasi, letaki, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, gverilsko kolesarjenje

Predstavnica naročnika, vodja projekta v agenciji in umetniška direktorica: Simona Belle

Kreativni direktorici: Simona Belle in Katarina Koprivnikar

Tekstopiske: Simona Belle, Katarina Koprivnikar in Ira Ratej

Oblikovalka: Mojca Višner

Fotograf/ilustrator: Peter Giodani

Produkcijska hiša: Mestno gledališče ljubljansko

Režiserja: Ira Ratej in Nejc Gazvoda

Trajanje akcije: maj – oktober 2019 

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji