mmm
Opaženo

Sesalniki Bosch s pomočjo razširjene resničnosti v vseh domovih

Escapebox in Bosch sta zainteresirani javnosti omogočila bolj pestro in atraktivno predstavitev sesalnikov Bosch Unlimited serije 7 in 8 v obogateni oziroma razširjeni resničnosti (AR).

V vedno dinamičnem svetu marketinga je nujno, da se strategije razvijajo in prilagajajo sodobnim tehnološkim trendom. Eden izmed takšnih je zagotovo iskanje novih načinov predstavitve fizičnih izdelkov. Escapebox, slovenska agencija za igrive interaktivne rešitve, in blagovna znamka Bosch, sta združila moči in predstavila inovativni projekt, ki s pomočjo obogatene resničnosti (AR) ponuja edinstven način predstavitve in spoznavanja novih sesalnikov Bosch Unlimited serije 7 in 8.

Nova Unlimited AR aplikacija mogoča bodočim kupcem, da z interaktivnimi AR predstavitvami raziščejo in doživijo nove sesalnike Bosch na še bolj prijazen in enostaven način - enostavno preko svojega pametnega telefona. S pomočjo AR tehnologije lahko uporabniki novi sesalnik Unlimited 7 ali 8 s pomočjo  QR kode postavijo pred seboj v prostor. Sesalnik se pred njimi prikaže v naravni velikosti, uporabniki pa lahko spreminjajo njihove barve. Sesalnik lahko prestavljajo po različnih sobah, približajo, si ogledajo obliko in sestavne dele sesalnika. »Na ta način lahko sesalnik še pred nakupom postavite v svojo dnevno sobo in vidte kako se poda k vašemu kavču, omarici ali sliki,« povedo pri Boschu. »Ne le, da omogoča bolj interaktiven in uporabniku prijazen način spoznavanja in razumevanja izdelkov, ta inovativni pristop zagotovo predstavlja tud korak naprej v oblikovanju prihodnosti marketinških strategij, ki se osredotočajo na izboljšanje izkušnje interakcije z izdelkom.«

a

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji