vita
Opaženo

Še so dobre novice

Spomladi so se v Viti, življenjski zavarovalnici s pretežno digitalno oglaševalsko akcijo podali na misijo odkrivanja še nezapisanih zgodb vsakdanjih junakov.

Kratek opis akcije: »Izjemen odziv je pritrdil našemu krovnemu sporočilu »Še je dobro«, zato smo se odločili nadaljevati. Pregledali smo najbolj brane in obiskane medije in ugotovili, da so preplavljeni s pesimizmom in grozečimi opozorili,« pravijo. Ker verjamejo, da je seznam dobrih novic daljši od tistega s slabimi, so se odločili, da to dokažejo z aktualno oglaševalsko akcijo »Še so dobre novice«. V njej uporabnike spodbujajo, da z njimi na spletni strani delijo svojo dobro novico, Vita pa bo za vsako namenila 10 evrov v dobrodelne namene.

vita

Elementi akcije: podstran, družbena omrežja, spletno oglaševanje

Medijska agencija: Pristop Media

Predstavnici naročnika: Krista Urbas in Daniela Petrova Golob

Vodja projekta v agenciji: Nina Razpet

Tekstopiski: Eva Remic in Adriana Korez

Oblikovalec: Milica Živanović

Čas trajanja akcije: od srede novembra do konca decembra 2022

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji