noc mladih
Opaženo

Samsung Slovenija predstavlja prvo #NočMladih na svetu

Agencija MSL Ljubljana je za Samsung Slovenija ustvarila digitalno aktivacijo na družbenih omrežjih, v kateri so mladim približali napredno nočno fotografijo serije Galaxy S22.

Kratek opis akcije: »Kako mlade navdušiti nad telefoni z najbolj zmogljivo nočno kamero na trgu? Za mlade je noč najboljši del dneva, zato smo ustvarili #NočMladih – aktivacijo na družbenih omrežjih, ki je polno zaživela šele ponoči,« pravijo v Samsungu Slovenija.

Natančno ob sončnem zahodu so se dnevne kreative zamenjale za nočne in razkrile celotno sporočilo, ki je obiskovalce povabilo k sodelovanju v nočnem nagradnem natečaju. Ponoči so bili aktivni tudi štirje vplivneži, ki se jim je pridružilo še več kot 300 objav sodelujočih, moč funkcije #nightography pa so preizkusili tudi v nočnem klubu, kjer se je z njimi zabavalo več kot 1000 mladih.

Sporočilo #NočiMladih je doseglo 74 odstotkov vseh oseb v ciljni skupini, generaciji MZ (13 do 35 let). Na kanalih na družbenih omrežjih Samsunga Slovenija se je odziv na objave povečal za 245 odstotkov, število klikov na povezave v objavah pa za do 800 odstotkov.

noc mladih1

noc mladih2

noc mladih3

noc mladih4

Elementi akcije: nagradni natečaj, spletna stran, oglaševanje na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, aktivacija na dogodku

Predstavnik naročnika: Tomaž Semič

Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran

Vodji projekta: Gabrijela Vrbnjak in Sandra Baran

Kreativni direktor: Aleš Kočevar (Saatchi & Saatchi)

Ustvarjalec vsebin: Klemen Bobnar

Umetniški direktor: Matjaž Škufca (Publicis Groupe)

Sodelovanje z vplivneži: Gabrijela Vrbnjak

Medijska strategija in zakup: Tanja Papež in Maja Drame (Starcom)

Trajanje akcije: marec–april 2022

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji