mm
Opaženo

S staro embalažo nad nove odpadke

Mestna občina Ljubljana se je ponovno pridružila Evropskemu tednu zmanjševanja odpadkov, ki je potekal od 18. do 26. novembra, v katerem izpostavljajo pomen zmanjševanja uporabe embalaže.

Kratek opis akcije: Na Mestni občini Ljubljana se zavedajo pomena trajnostnega razvoja mesta in uvajanja krožnih praks v vsakdanje življenje, zato z različnimi aktivnostmi in ukrepi spodbujajo okolju prijazne prakse. Z zasnovano komunikacijsko akcijo za tiskane in digitalne medije meščanke in meščane ozaveščajo o pomenu zmanjšanja uporabe embalaže, saj je ta ključnega pomena za zmanjšanje odpadkov v okolju. Pri tem poudarjajo izogibanje prekomernemu pakiranju, spodbujajo ponovno uporabo embalaže in materialov, ločeno zbiranje odpadkov in prehod v krožno gospodarstvo, katerega bistvo je, da vrednost v ciklu proizvodnje in potrošnje ohranjamo čim dlje.

V sodelovanju z agencijo Internavti so se odločili reciklirati stare modrosti okoljevarstva in jih oblikovali v akcijo za odgovorno ravnanje z odpadno embalažo. Oblikovali so serijo kreativnih mestnih plakatov, pri katerih so vsem dobro znana sporočila prepakirali v bolj zanimive oblike, ki Ljubljančanke in Ljubljančane ob Evropskem tednu zmanjševanja odpadkov ponovno spominjajo na premišljeno ravnanje z odpadno embalažo.

Naročnik: Mestna občina Ljubljana

Agencija: Internavti

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, tiskani mediji, potisk smetarskih vozil, spletno oglaševanje, družbeni mediji

Predstavnice naročnika: Karmen Žirovnik, Kaja Sodnik in Vanja Fabjan

Direktorica naročnika: Anja Bencik

Kreativni direktor: Dominik Bagola

Tekstopisec: Andraž Čelik

Oblikovalec: Nejc Romih 

Trajanje akcije: november 2023

mm

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji