z
Opaženo

S 1. februarjem še boljša Pika

Mercator je z agencijo Herman & partnerji zasnoval novo oglaševalsko akcijo, v kateri predstavljajo izboljšani program zvestobe Pika.

Kratek opis akcije: Mercator Pika, za katero v Mercatorju pravijo, da je ena od najbolj priljubljenih kartic zvestobe v Sloveniji, bo s februarjem dobila dodatne izoljšave, kot so skrajšano bonitetno obdobje, novi načini zbiranja pik, ki skrajšajo pot do prihrankov, ter več poudarka na povezanosti Pike z aplikacijo Moj M in akcijami, ki jih ta ponuja in nakupovalno izkušnjo spremeni v igro. Prav videoigra je glavni koncept za akcijo, v kateri peterica kupcev stopi skozi portal v nov svet, v katerem jih čaka še več ugodnosti in popustov; glavni sprožilec za vstop v ugodnejše vzporedno vesolje pa je Pika.

Elementi akcije: televizijsko, radijsko in zunanje oglaševanje, oglaševanje v tiskanih medijih, družbena omrežja, spletno oglaševanje, pristajalna stran, lastni (interni) kanali, izpostavitve na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika:  Viktorija Radojević Mavrič, Andreja Zadnik Andoljšek, Andreja Možina, Milena Gregorka, Kristina Gregorc in Urška Kovačič

Agencija: Herman & partnerji

Direktorica naročnika: Tina Cirman Popovič

Direktorica projekta: Tjaša Penko

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisec: Sašo Braz

Umetniški vodja: Žiga Aljaž

Oblikovalci: Timotej Rebol, Špela Medak in Matic Kosem

Digitalna strateginja: Nina Tanhofer

Digitalna direktorica projektov: Patricija Fržović

Upravljavka družbenih omrežij: Diana Abdagić

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Peter Giodani

Medijska agencija: Studio Nexus

z

z

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji