rdeci izziv generali
Opaženo

Rdeči izzivi

Zavarovalnica Generali je skupaj z agencijo Pristop v skladu z novo »reditude« globalno pozicijo pripravila aktivacijo, ki v ospredje postavlja dostopnost in strokovnost zastopnikov.

Kratek opis akcije: »Generalijevi zastopniki imajo vedno dober nasvet. S pravim nasvetom pa lahko premagaš vsak izziv. Da bi s tem sporočilom, ki se povezuje z aktualno akcijo »Reditude«, dosegli nekoliko mlajšo ciljno skupino, smo izpeljali aktivacijo Rdeči izzivi,« pravijo v Zavarovalnici Generali. »Rdeči izzivi« so v velikem rdečem paketu skupaj s presenečenji potovali med izbranimi vplivneži in obiskali Nino Gaspari, Petro Parovel, Trkaja, Štefana Hadalina ter Barbi in Matica. Preko nalog v paketu so svojim sledilcem pokazali, zakaj je pametno upoštevati prave nasvete in kako lahko zavarovalni zastopniki pomagajo z nasvetom kadar koli, ko potrebuješ svoji situaciji prilagojen nasvet ali pomoč. »Pri tem smo vsakega od vplivnežev vsebinsko povezali z enim od zavarovanj, dogajanje na Instagramu pa podprli z nagradno igro za najbolj urne prste. Z akcijo so sledilci pridobili relevantne informacije in v dialogu z vplivneži dnevno soustvarjali vsebine, s čimer so »Rdeči izzivi« dosegli svoj glavni namen,« so zadovoljni snovalci akcije.

generali skatla

Elementi akcije: spletni oglasi, sodelovanje z vplivneži

Predstavnice naročnika: Svjetlana Almaš, Tina Šubic Konda, Andreja Gabrijel in Tjaša Arko

Kreativni direktor: Aljoša Bagola

Direktorica projekta: Tea Rojec

Vodja projekta: Eva Gradišar

Tekstopisec: Peter Zabret

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalec: Lenart Slabe

Izvedbena oblikovalca: Samo Jarc in Uroš Krašovec

Asistentka produkcije: Katra Petriček

Medijska agencija: Media Publikum

Čas trajanja akcije: november-december 2020

 

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji