nasm
Opaženo

Prve dobrodelne Nasmeškotke letos spekla igralca serije Ja, Chef!

Kampanjo za dobrodelni Nasmeškotek, ki ga HOFER v sodelovanju s programom Botrstvo ponuja na policah že sedmo leto zapored, sta letos otvorila igralca serije Ja, Chef!

Kratek opis akcije: Dobrodelni Nasmeškotek je edinstven izdelek, ki v dober namen povezuje trgovca HOFER, njegove dobavitelje pri izdelavi izdelka in kupce, izkupiček od prodaje pa je namenjen projektu Botrstvo v Sloveniji.

Pri peki prve serije Nasmeškotkov so sodelovali Jernej Kogovšek in Mario Ćulibrk v svojih izvirnih vlogah ter vodja zagotavljanja kakovosti in odgovornega vodenja podjetja HOFER Bor Trček, koordinatorka programov Botrstva Tina Lamovšek ter njeni strokovni sodelavki, Tina Plevnik in Tea Dorić, predstavnik keksarne Delakorda Uroš Delakorda ter HOFER-jevi vplivneži Rebeka Simonič Fink, Barbara Radojlović-Barbarella in Jan Kovačič.

»Čeprav se imenuje veseli december, vsi vemo, da ni vesel za vse. In to ne samo december, tudi drugi meseci v letu. Z Nasmeškotkom imamo možnost nasmehe pričarati vsaj na obraze dijakov, vključene v program Botrstvo v Sloveniji,« je svoje sodelovanje v dobrodelnem Nasmeškotku utemeljil Mario Ćulibrk. Delež od prodaje Nasmeškotka, ki je po ceni 1 EUR ekskluzivno na voljo v trgovinah HOFER, je namreč namenjen prav njim.

Elementi akcije: zunanji plakati, tiskani oglasi, TV-oglasi, radijska aktivacija, spletni oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, oglasi na družbenih omrežjih, letak, oglasi na prodajnih mestih, lastni kanali

Predstavniki naročnika:  Andrej  Hrovat, Tamara Buh, Katja Kolman, Mojca Kastelec, Maša Čarni in Nadja Jurca

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Znidaršič in Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Grafična zasnova embalaže: Nina Horvat

Izvedbena oblikovalka: Sanja Biščan

Spletne vsebine in odnosi z javnostmi: Mateja Arnež (MSL – član Publicis Groupe)

TV-produkcija: PRO PLUS in Super16

Foto produkcija: Jan Jenko

Trajanje akcije: november-december 2023

Medijska agencija: WM Global

z

z

z

z

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji