telekom
Opaženo

Prihodnost je v naših rokah. V vsakem trenutku!

Telekom Slovenije v sodelovanju z agencijo Pristop nadaljuje z utrjevanjem celostne komunikacijske platforme Za vsak trenutek. V jesenski akciji ljudi spodbuja, da cenijo in izkoristijo vsak trenutek in tako aktivno oblikujejo svojo prihodnost.

Kratek opis akcije: Telekom Slovenije verjame, da imajo ljudje prihodnost v svojih rokah v vsakem, tudi najmanjšem trenutku, zato z najboljšim fiksnim in mobilnim omrežjem ter zanesljivimi storitvami skrbi, da ne zamudijo nobene izkušnje in nobenega trenutka. To je ključno sporočilo novega video oglasa, s katerim Telekom Slovenije pokaže, kako veliko vlogo v našem življenju imajo trenutki, ki jih pomembno – včasih nevidno, drugič nepogrešljivo – podpirajo in oblikujejo tudi naprave, povezane  v omrežju. Obcestni plakati so v času svetovnega prvenstva v odbojki usmerjeni na slovenske reprezentante, ki jih Telekom Slovenije podpira. Medtem ko slovenski odbojkarji zmagujejo na mreži, Telekom Slovenije skrbi za zmagovalno omrežje, v katerem trenutkov navijanja nič ne zmoti in prekine. Televizijsko in zunanje oglaševanje spremlja komunikacija na družbenih omrežjih in digitalni oglasi.

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Eva Winkler, Mojca Pogačnik, Žiga Obolnar, Karmen Havliček, Jernej Verbič in Franjo Jesih

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodja projekta v agenciji: Nataša Lipovčić

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisca: Klemen Šefer in Manja Novak

Družbena omrežja: Ivona Pavić

Umetniški direktor: Ivan Momirov

Oblikovalci: Urban Zotel in Milica Živanović

Izvedbeni oblikovalec: Emil Barbarić

Vodje produkcije: Eva Celec

Produkcijska hiša: Studio7

Režiser: Mark Pirc

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Fotograf: Urška Premik in Matic Eržen

Postprodukcija: Nuframe, 001

Digitalna agencija: Renderspace

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji