rebus
Opaženo

Preden greš na bus, reši rebus!

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je z agencijo April 8 pripravilo oglaševalsko akcijo, s katero skozi igrifikacijo spodbujajo slovenske potrošnike, da pred nakupom podrobno raziščejo ponudbo in cene živil.

Kratek opis akcije: Akcija je nastala z namenom promocije spletnega mesta primerjaj-cene.si, kjer uporabniki na enostaven način poiščejo želeno živilo in primerjajo njegovo ceno v štirih živilskih spletnih trgovinah. Da bi ponazorili iskanje pravega odgovora glede najugodnejšega nakupa v spletnem primerjalniku, so tudi v offline okolju potrošnike nagovorili z uganko, ki jo morajo razvozlati, da bi našli rešitev.

Kaj imajo torej skupnega lupa, oko, hranilnik in nakupovalna košarica? Vsi so v obliki grafičnih elementov del re-busa – avtobusa, ki izziva mimoidoče, da si vzamejo trenutek in rešijo rebus. Skozi simbolizem, ki ga sporočajo na videz enostavni in prepoznavni elementi, opazovalec najde rešitev, ki ni zgolj rešitev rebusa, temveč problematika draginje vsakdana in vprašanja, kje najti najugodnejša živila.

Avtobusi, poslikani z rebusi, se vozijo po ulicah večjih slovenskih mest ter z živahnimi barvnimi simboli vzbujajo pozornost in ponujajo rešitev vsem zainteresiranim.

rebus1

rebus2

rebus3

Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Tina Majhenič

Vodja projekta v agenciji: Valerija Oblak

Tekstopiska: Tina Mentol

Oblikovalka: Anja Grabar

Kreativna ideja: Anja Grabar in Tina Mentol

Medijski zakup: Lana Špital in Jure Kumljanc

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji