Popolni par
Opaženo

Popolni par

Lidl Slovenija v sodelovanju z agencijo Yin + Young predstavlja kulinarično serijo Popolni par, ki se v dveh delih posveti pomembnosti kombiniranja hrane in vina.

Kratek opis akcije: V seriji za popolno praznično omizje prav tako poskrbi popolni par – to sta Mira Šemić, Lidlova someljejka in vinska akademkinja, ter kuharski mojster Jure Tomič.

»Poslanstvo serije Popolni par bi lahko v enem stavku povzeli z vprašanjem, kaj nam pravzaprav predstavlja popolni par. Sta to parfum in šminka? Leva in desna nogavica? Sonce in morje? Črna in zlata barva? Kaj pa utrip mesta in dobra družba? Hitro lahko ugotovimo, da izbire ne manjka. Tako kot v Lidlu,« pravijo snovalci akcije.

»Zato sta za Lidl Slovenija popoln par zagotovo tudi krožnik in kozarec. Oba seveda polna. Tako sta se v domači kuhinji in sproščenem vzdušju srečala Mira in Jure, pobrskala po pestri ponudbi premium izdelkov Lidl Deluxe ter raznoliki zbirki Lidlove vinoteke in v dveh epizodah pripravila slasten hladni narezek ter tradicionalno praznično purico, ki sta jo pospremila še s primerno belo in rdečo vinsko spremljavo. Predvsem pa sta dokazala, da je z Lidlovo pomočjo kombiniranje hrane in vina lahko zelo preprosto, Lidl Deluxe in Lidlova vinoteka pa zagotovo popoln par za vsako priložnost,« še povejo.

popolni par

Elementi akcije: televizijski oglasi, spletne videovsebine, tiskani oglasi, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Anita Srac, Lea Grilc, Janja Nardin, Katja Galjot, Robert Gornik, Miha Horvat, Tanja Knez, Andraž Kebe, Veronika Šavrič in Metka Šilar Šturm

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Produkcijska hiša: Sloboda

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Nejc Miljak

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Fotograf: Klemen Razinger

Postprodukcija: Ivan Čerkezović

Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar

Glasba: Universal Music

Digitalna agencija: DROM agency

Medijska agencija: OMD

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji