pariz
Opaženo

#PoletivavPariz

Ob okrepitvi letalske povezave s Parizom je želel Fraport Slovenija skupaj z letalsko družbo Air France potnike povabiti na romantičen oddih za dva. V DROM agency so ob tej priložnosti pripravili poletno kampanjo #PoletivavPariz.

Kratek opis akcije: »S kampanjo smo želeli razširiti novico, da je letalski prevoznik Air France okrepil povezavo z ljubljanskega letališča v Pariz. Pogostost letenja na letališče Charles de Gaulle je podvojil in tako v Pariz zdaj leti dvakrat na dan. S tem ponuja večji obseg letenja, kot ga je z ljubljanskega letališča zagotavljal pred epidemijo covida-19. Pomembnih pridobitev mreže letov se z nagradnimi igrami radi veselimo skupaj z našimi sledilci,« je ob tej priložnosti povedala Monika Jelačič, vodja korporativnega komuniciranja pri Fraportu Slovenija.

Sledilce so na družbenih omrežjih povabili, da s pomočjo ilustriranega zemljevida dnevno odkrivajo priljubljene točke Pariza in v komentarjih odgovorijo na izobraževalna vprašanja o znamenitostih. »S pomočjo funkcije Googlovih zemljevidov smo skupaj s sledilci nato ustvarili tudi interaktivni zemljevid znamenitosti in skritih kotičkov, ki jih ob obisku mesta luči ne gre zamuditi, in lokacij, ki bi si jih želeli ogledati. Tako smo z aktivacijo ustvarili dodano uporabno vrednost, ki potnikom olajša potovanje oziroma pripravo nanj,« razlaga Lea Simonič, vodja projekta v DROM agency.

Kampanja je zaživela tudi zunaj (slovenskega) digitalnega prostora. Na digitalnih zaslonih novega potniškega terminala ljubljanskega letališča so v obliki kratkih animiranih oglasov, kjer je glavno vlogo prevzela kar Mona Lisa, obiskovalce pozvali k aktivaciji. »Vedno in ponovno aktualni Da Vincijevi Mona Lisi smo vdahnili humoren značaj, ki se kljub statični pozi izraža skozi njene premikajoče se oči,« koncept razloži Marko Klemen, umetniški direktor v DROM agency. Obiskovalce so z domiselnimi besedili povabili, naj skenirajo lebdečo QR-kodo, ki je vodila na profil letališča na Instagramu, kjer je potekala nagradna igra.

V nagradni igri je sodelovalo skoraj 5.000 uporabnikov. Rezultati kampanje so imeli na Facebooku v primerjavi s povprečjem objav na strani za 223 % več komentarjev in 248 % več delitev. Na Instagramu so rezultati, če jih primerjamo s povprečjem profila, imeli za kar 435 % več organskih komentarjev in 240 % več organskih interakcij.

pariz1

pariz2

pariz3

pariz4

Elementi akcije: objave in oglasi na družbenih omrežjih, digitalni zasloni na potniškem terminalu, oglasne pasice, podstran in oglasi na spletnem mestu, novičnik, interna komunikacija

Predstavnica naročnika: Monika Jelačič

Umetniški in kreativni direktor ter oblikovalec: Marko Klemen

Konceptualista: Milena Jakovljević in Denis Bertole

Kreativna snovalka: Maša Stanič

Vodja projekta: Lea Škufca

Tekstopiski: Anja Stolnik in Maša Stanič

Urednica družbenih omrežij: Anja Stolnik

Izvedbena oblikovalca: Dominik Skornšek in Bine Zarabec

Animator in fotograf: Bine Zarabec

Čas trajanja akcije: junij 2022

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji