petrol crodux
Opaženo

Petrol in Crodux: Najboljše iz obeh svetov

Petrolu se je oktobra 2021 pridružila hrvaška družba Crodux. Za dobrodošlico na več kot 200 skupnih lokacijah so jim v sodelovanju z agencijo Internavti pripravili komunikacijsko kampanjo »Najboljše iz obeh svetov«, ki jo lahko zasledite na Hrvaškem.

Kratke opis akcije: Dobrodošlico na poti vam po novem poleg Petrola izreka tudi Crodux, ki se je pridružil njegovi mreži bencinskih servisov. »Združili smo najboljše iz obeh svetov in zasnovali komunikacijsko akcijo, v sklopu katere predstavljamo razširjeno ponudbo Petrola in Croduxa. Ste vedeli, da lahko od zdaj naprej na skupnih lokacijah poleg goriva Q Max natočite tudi kavo Na poti, zbirate Zlate točke in uživate v obogateni gastronomski ponudbi? Dobrodošli pri nas, na poti,« pravijo.

petrol, crodux1

petrol

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, tisk, radio, elementi na prodajnih mestih in komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Mojca Avšič, Jože Gostiša, Teja Hafner Kunšič, Vedrana Klarić in Medea Đurđević

Strateška direktorica: Urša Pučko

Direktorica projekta: Anja Bencik

Vodja projekta: Neža Šimenc

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič in Dominik Bagola 

Tekstopisec: Andraž Čelik

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Oblikovalec: Nejc Romih

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Fotograf: Matevž Kostanjšek  

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji