petrol crodux
Opaženo

Petrol in Crodux: Najboljše iz obeh svetov

Petrolu se je oktobra 2021 pridružila hrvaška družba Crodux. Za dobrodošlico na več kot 200 skupnih lokacijah so jim v sodelovanju z agencijo Internavti pripravili komunikacijsko kampanjo »Najboljše iz obeh svetov«, ki jo lahko zasledite na Hrvaškem.

Kratke opis akcije: Dobrodošlico na poti vam po novem poleg Petrola izreka tudi Crodux, ki se je pridružil njegovi mreži bencinskih servisov. »Združili smo najboljše iz obeh svetov in zasnovali komunikacijsko akcijo, v sklopu katere predstavljamo razširjeno ponudbo Petrola in Croduxa. Ste vedeli, da lahko od zdaj naprej na skupnih lokacijah poleg goriva Q Max natočite tudi kavo Na poti, zbirate Zlate točke in uživate v obogateni gastronomski ponudbi? Dobrodošli pri nas, na poti,« pravijo.

petrol, crodux1

petrol

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, tisk, radio, elementi na prodajnih mestih in komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Mojca Avšič, Jože Gostiša, Teja Hafner Kunšič, Vedrana Klarić in Medea Đurđević

Strateška direktorica: Urša Pučko

Direktorica projekta: Anja Bencik

Vodja projekta: Neža Šimenc

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič in Dominik Bagola 

Tekstopisec: Andraž Čelik

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Oblikovalec: Nejc Romih

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Fotograf: Matevž Kostanjšek  

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji